Cautare




, Contributor

Social Media Coordinator

Growth Summit |
|

Secretele din spatele creșterii sustenabile

Care sunt elementele cheie care asigură o creștere sustenabilă, conform experienței lui John E. Pepper Jr., fostul lider al Procter&Gamble și al Walt Disney Company?
John E Pepper Jr

Cel mai important lucru pentru o creștere sustenabilă este ca brandul și produsele tale să atragă clienții. E important ca, atunci când văd produsul, clienții să spună “Asta e exact ce-mi doream!”, explică Pepper. El denumește aceste produse “consumer AHAs” și dă exemplul Apple iPad, care a generat preponderent reacții precum “Trebuie să îl am!”, explicând în continuare că doar astfel de produse pot asigura creșterea sustenabilă a companiei. În plus, produsele trebuie să devină o parte din viața consumatorilor. “Oamenii trebuie să spună: Dacă trebuie să cumpăr un detergent, voi cumpăra produsul tău. Dacă voi cumpăra produse pentru copii, voi cumpăra produsele tale”, explică Pepper.

Citește și sfaturile lui Verne Harnish, speaker în cadrul Growth Summit, despre CUM SĂ MĂSORI CÂT DE FERICIȚI SUNT ANGAJAȚII TĂI

John E. Pepper Jr. explică în continuare că, pentru a crește sustenabil și a rămâne prima pe piață, o companie trebuie să susțină inovația și să fie mereu atentă la nevoile clienților. Exemplificându-și ideea, Pepper povestește că, deși Procter&Gamble nu se gândise niciodată la asta, consumatorii de astăzi își spală rufele în apă rece, ceea ce i-a obligat să creeze detergenți speciali pentru temperaturi scăzute, pentru a rămâne competitivi.

Citește și sfaturile lui Steve Martin despre cum să valorifici momentul de persuasiune maximă generat de un “Mulțumesc”

Un alt element cheie al creșterii sustenabile e reprezentat de angajați. “Trebuie să recrutezi mereu cei mai buni oameni, cei mai dedicați oameni, cei care cred în obiectivele companiei. Altfel, altcineva îi va recruta și tu nu vei mai fi cel mai bun de pe piață, altcineva îți va lua locul”, explică Pepper.

Citește și sfaturile lui Verne Harnish, speaker în cadrul Growth Summit, despre IMPORTANȚA DE A AVEA UN COACH

În plus, e important să creezi un mediu care să contribuie la dezvoltarea companiei, un mediu în care și-ar dori să lucreze cei mai buni oameni de pe piață. Dacă nu ai un mediu în care predomină valori solide, precum integritatea sau susținerea experimentelor angajaților și a inovației, nu vei putea să crești sustenabil și cu siguranță nu vei rămâne cel mai bun, concluzionează Pepper.

Înscrie-te acum la Growth Summit, pentru a învăța mai multe despre creșterea sustenabilă de la Verne Harnish, supranumit la nivel internațional “The Growth Guy”

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii