Cautare




, Forbes Staff

Sănătate |
|

Secom a înregistrat în 2018 o cifră de afaceri de 100 mil. lei, în creștere cu circa 10% față de anul anterior

Secom, importator local de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de aproape 100 de milioane de lei, menținându-și locul trei în topul jucătorilor din industrie, cu o cotă de piață de 6,44%.
Magazin Secom

Principalele proiecte ale companiei anul trecut au fost extinderea portofoliului cu o nouă categorie de produse, respectiv ceaiuri premium naturale și creșterea rețelei de retail cu două noi magazine în Arad și Oradea. În 2018 compania a externalizat serviciile de logistică și distribuție către KLG Europe Logistics, decizie care a determinat creșterea semnificativă a capacității de stocare și eficientizarea proceselor și operațiunilor specifice.

Anul trecut, Secom a crescut investițiile cu 22% față de 2017, alocând peste 13 milioane de lei, în activități de comunicare și promovare, în cele două noi unități proprii de retail, precum și în dezvoltarea unor sisteme informatice performante. Compania își propune să continue investițiile în 2019, intenționând să aloce peste 16 milioane de lei în campanii de marketing, proiecte IT și inițiative menite să dezvolte echipa și va extinde serviciile oferite la Centrul de Medicină Funcțională și Integrativă Secom.

Cuvântul de ordine pentru Secom în 2018 a fost consolidare. Ne-am consolidat portofoliul, echipa și locul 3 într-o piață extrem de fragmentată și de competitivă. A fost un an în care am întărit “sistemul imunitar” al companiei pentru a putea susține planurile ambițioase pe care le avem în viitor. Prioritățile noastre în 2019 vizează: extinderea portofoliului cu produse noi, de o calitate fără compromis, așa cum ne-am obișnuit consumatorii, consolidarea rețelei proprii de magazine și a parteneriatelor cu farmaciile, continuarea activităților de promovare în media, precum și a inițiativelor de informare și educare a românilor pentru a avea un stil de viață sănătos în ciuda provocărilor moderne”, a spus Lucia Costea, co-fondator și managing partner Secom.

În prezent, portofoliul Secom include 470 de produse naturale premium, cu ingrediente de înaltă calitate, din 3 categorii: suplimente alimentare care acoperă o gama largă de afecțiuni, ceaiuri premium și produse cosmetice de ultimă generație.

 

Produsele Secom sunt disponibile în peste 8.000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național, online și în cele 14 magazine Secom din București, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu, Timișoara, Arad și Oradea.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii