
Valoarea totală a investițiilor derulate de Secom în 2016 a fost de aproximativ 2 milioane de euro, resurse direcționate în extinderea rețelei de retail și a sediului administrativ, campanii de informare și comunicare, dezvoltarea infrastructurii IT și a unui program structurat de training‑uri pentru angajați.
De asemenea, rețeaua de magazine a companiei a ajuns la 10 unități la finalul anului trecut, ca urmare a inaugurării magazinelor din Timișoara (aprilie 2016) și din Sibiu (octombrie 2016), investiția în acestea fiind de aproximativ 75.000 de euro. Tot în 2016, Secom și‑a dezvoltat componenta de e‑commerce prin integrarea pe site-ul companiei a unui magazin online.
„Evoluția din 2016 este rezultatul eforturilor la nivelul fiecărei funcţiuni de management în vederea îndeplinirii obiectivelor de business conformplanului strategic dezvoltat în 2015. Secom este un business antreprenorial, crescut cu pași mici, care avea nevoie de o structură mult mai bine pusă la punct și o reașezare organizațională. Ne‑am propus să consolidăm această structură și totodată s‑o dezvoltăm, iar primele rezultate încep să apară.
Pentru 2017 ne propunem o creștere a cifrei de afaceri cu 26%, urmând să majorăm și bugetul de investiții”, a declarat Lucia Costea, managing partner Secom.
2017: Produse noi și trei locații noi
În acest an, compania își propune extinderea portofoliului cu noi formule de suplimente alimentare și extinderea pe segmentul de cosmetice naturale, prin introducerea unui nou producător din Statele Unite ale Americii în portofoliu. Compania vizează să‑și extindă rețeaua de magazine cu încă trei locații, prima inaugurare din acest an fiind realizată la Pitești, la începutul lunii februarie.
Obiectivele pentru 2017 mai cuprind investiții în îmbunătățirea infrastructurii IT, dezvoltarea echipei prin programe de leadership și training, precum și investiții susținute în marketing.
În prezent, portofoliul Secom cuprinde peste 250 de suplimente alimentare naturale și cosmetice naturale. În 2016, Secom a primit titlul „Cel mai de încredere brand pentru copii”, pentru produsul Vitamin C 250mg de la ChildLife® Essentials, ca urmare a unui studiu D&D Research, la solicitarea Forbes România.
Produsele companiei sunt disponibile în peste 8.000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național, precum și în cele 11 magazine Secom din București, Brașov, Bacău, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu și Timișoara.