Cautare




, Forbes Staff

Sănătate |
|

Secom a ajuns la o rețea de 13 magazine proprii la nivel național

Secom, companie românească specializată în importul și comercializarea de suplimente alimentare naturale, continuă extinderea rețelei proprii de retail prin deschiderea unui nou magazin în București.
Secom

Acesta este poziționat în mall-ul Mega Mall, ajungând astfel la o rețea de 13 locații la nivel național.

Până în prezent, rețeaua de magazine Secom a fost dezvoltată prin deschiderea de unități stradale, pe arterele principale ale Capitalei și în alte nouă orașe mari din țară.

„Dezvoltarea rețelei de magazine Secom a început în 2013 din dorința de a interacționa direct cu consumatorii noștri și de a le oferi acestora consultanță specializată în alegerea suplimentelor alimentare. Feedback-ul clienților a fost unul pozitiv, așadar între timp am ajuns la o rețea de 13 magazine. Deschiderea primului spațiu comercial dintr-un mall este o noutate în strategia de retail a companiei. Am făcut acest pas din dorința de a ne poziționa cât mai aproape de consumatorii noștri, iar galeriile comerciale au avantajul de a fi vizitate de mii de oameni în fiecare zi” , afirmă Lucia Costea, managing partner Secom.

 

Produsele Secom sunt disponibile în peste 8.000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național, precum și în cele 13 magazine Secom din București, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu și Timisoara.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii