Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Opinii |
|

Sebastian Olar: „Nu mi se pare amuzant să-ți bați joc de oameni”

Sebastian Olar
Industria de publicitate și de comunicare este strâns legată și de libertatea de exprimarea. „Forbes România” a solicitat mai multor oameni de publicitate să-și exprime opiniile despre atacul asupra redacției „Charlie Hebdo”, despre libertatea de exprimare și posibilele ei limitări și dacă se identifică cu „Je suis Charlie”. (Titlul aparține redacției.)

Sebastian Olar, copywriter la McCann Erickson România

Despre subiect s-a spus totul, dar aș vrea doar să semnalez eroarea frecventă de logică pe care am întâlnit-o.

Prin deducția ilogică a unora, dacă nu ești fan al umorului Charlie Hebdo, înseamnă că ești de acord cu ce s-a întâmplat sau că automat crezi că au meritat-o.

Fals. E absolut trist și nedrept că acei oameni au fost masacrați – chestia asta nici n-ar trebui să intre în discuție, ar trebui să fie de la sine înțeles că nicio ființă umană decentă nu e de acord cu o crimă.

Dar asta nu înseamnă că nu am voie să nu gust umorul de tip „Most offensive jokes” sau „Celebrity roasts”. Pur și simplu nu mi se pare amuzant să-ți bați joc de oameni. Nu mă face să râd. Nici la spectacolul lui Jimmy Carr din România nu o să merg tot din acest motiv.

Așa că tu ești liber să faci glume jignitoare (naiba știe care e limita legală, unde e linia) și eu sunt liber să nu le gust.

Vezi și opinia lui Bogdan Branzaș!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii