Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

În seara în care jandarmii i-au brutalizat și i-au gazat pe români în Piața Victoriei, ratingurile televiziunilor de știri au crescut cu trei cifre procentuale față de o zi obișnuită

Evenimentele din 10 august din Piața Victoriei au condus la creșterea explozivă a audiențelor pe canalele de știri. În acea zi, în intervalul orar 18:00 – 24:00, ratingul total al celor cinci televiziuni de știri, pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), a fost cu 394% mai mare față de audiența din același interval, din ziua de 3 august.
Piata Victoriei

Pe 10 august, Antena 3 a avut un rating mediu de 3,4% la nivel național (public peste 18 ani) în intervalul orar 18:00 – 24:00, iar Realitatea TV a avut 3,2%.  Același rating l-a înregistrat și România TV (3,2%), în timp ce Digi24 a avut 1,1%, iar B1 TV, 0,6%.

Față de ziua de vineri, 3 august (în urmă cu o săptămână), ratingurile au crescut astfel: cu 433% la Realitatea TV, 175% la Digi24, 100% la B1 TV, 89% la Antena 3 și cu 60% la România TV.

Pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), audiențele în intervalul orar amintit se prezintă astfel:

Realitatea TV – 2,3%

Antena 3 – 1,3%

Digi24 – 1,3%

România TV – 1,1%

B1 TV – 0,3%.

Creșterile de audiență pe acest target comparativ cu ziua de vineri, 3 august, au fost: Realitatea TV (667%), România TV (267%), Antena 3 (225%), Digi24 (225%) și B1 TV (50%).

În următoarele zile, audiențele acestor stații au început să scadă.

Astfel, pe național, public peste 18 ani, în intervalul ora 18:00 – 23:00, ratingul Antena 3 a scăzut de la 3,4%, în ziua de 10 august, la 1,9% pe 16 august.

Realitatea TV: de la 3,2% în seara mitingului la 1,4% pe 16 august.

România TV: de la 3,2% la 1,6% pe 16 august.

Digi 24: de la 1,1% la 0,4%.

Canalul public TVR 1 a avut o medie de 1,3% la nivel național (+18 ani) în seara de 10 august (18:00 – 24:00), mai mare cu 117% față de același interval din ziua de 3 august.

Pe targetul comercial, ratingul mediu al TVR 1 a fost de 0,7%, în creștere cu 250%.

Pro TV a avut cea mai mare audiență generală în seara protestelor (18:00 – 24:00): 5,4 puncte de rating la nivel național (peste 18 ani) și 4,4 puncte pe targetul comercial. Antena 1 a avut doar 1,8% pe național (+18 ani) și 2% pe comercial.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii