Cautare




, Contributor

Servicii financiare |
|

Seamless România: 1.250 de puncte de vânzare într-un an

Numărul celor care acceptă plata SEQR, ceea ce presupune scanarea codului QR, a ajuns, într-un an de la lansarea ei pe piața din România, la 1.250 de comercianți care acceptă acest tip de plată.
SEQR-Tab-Tilt

SEQR a fost lansată în România în 2013, în parteneriat cu Garanti Bank, prima instituţie bancară care oferă această opţiune de plată clienţilor săi. Acest lucru înseamnă că, deocamdată, numai clienții acestei bănci pot face plăți prin SEQR. În Europa, SEQR, soluţia de plată cu telefonul mobil a atras peste 6.000 de comercianţi care permit plata în magazine prin intermediul aplicaţiei.

La un an de la introducerea SEQR pe piața din România, Seamless România, dezvoltatorul acestei aplicaţii de plată, a lansat SEQR Tab şi în România, soluţia care permite încasarea pe orice dispozitiv a plăţilor cu smartphone-ul. SEQR Tab transformă orice smartphone, tabletă sau calculator, cu o conexiune de Internet, într-un punct de vânzare mobil. Astfel, încasarea cu SEQR devine posibilă şi pentru afacerile din domenii cum ar fi curierat şi livrări, concerte, expoziţii, târguri şi mici comercianţi sau care nu au integrat încă SEQR în sistemul propriu de gestiune a vânzărilor (ERP).

SEQR este o soluţie care se implementează în casa de marcat a comercianţilor şi permite plata prin scanarea unui cod QR unic, asociat casei de marcat. Clientul scanează cu telefonul mobil codul QR, validează plata cu ajutorul codului PIN personal şi primeşte chitanţa pe telefon. În România, primii comercianţi care au ales să implementeze SEQR Tab sunt La Mama şi Cafepedia.

“Prin intermediul SEQR Tab le oferim comercianţilor o nouă opţiune relevantă de utilizare pentru SEQR. În plus, prin SEQR Tab le facilităm accesul la încasarea plăţilor cu telefonul mobil şi afacerilor care nu au integrat încă SEQR în sistemul de gestiune a vânzărilor precum şi micilor magazine, afacerilor de curierat şi livrări . La fel ca în cazul SEQR, investiţia pentru comercianţii care doresc să folosească SEQR Tab este practic zero, întrucât nu există costuri fixe sau de instalare. Totodată, comisioanele per tranzacţie sunt la jumătate faţă de cele percepute la plata cu cardul. De cealaltă parte, cumpărătorii vor avea aceeaşi experienţă simplă şi sigură ca şi până acum”, a declarat Oana Nanulescu, Country Manager Seamless România.

Dacă, inițial, reprezentanții companiei estimau că vor atrage 500 de comercianți până la sfârșitul anului 2013, cifra a fost depăsită, iar în următorii doi ani vor să ajungă la numărul de comercianți pe care îi are, în prezent, Suedia (peste 4.200 de magazine).

“Am reuşit să creştem la aproximativ 1.500 numărul de puncte de plată sub contract şi să asigurăm o acoperire naţională. Pentru a face accesibilă SEQR unui număr cât mai mare de utilizatori vom continua să adăugăm în lista de parteneri atât noi comercianţi, cât şi instituţii bancare”, a completat Oana Nanulescu.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii