Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Se încinge lupta pentru publicitate între televiziunile de știri

televiziune.jpg
Unilever a fost clientul publicitar cu cel mai mare număr de puncte de audiență TV, la nivel urban, pentru reclamele comandate, în săptămâna precedentă, notează BPN Blog. O luptă crâncenă se dă între cele trei televiziuni de știri: B1 TV, Realitatea TV și România TV.

Analiza media a săptămânii 18 – 24 februarie, realizată de agenția BPN România pe blogul său, arată că Unilever a fost cel mai activ client publicitar pe piața TV, campaniile pentru brandurile sale acumulând 2.365 de puncte de audiență la nivel urban (Gross Rating Point – GRP).

Pe următoarele două locuri s-au plasat Procter&Gamble și Studio Moderna, cu 2.214 GRP urban, respectiv 1.791 GRP. Alți clienți activi au fost Kraft Foods (1.702), L’Oreal (1.226) și GlaxoSmithKline (1.139).

Mult mai dură este lupta pe piața TV între cele trei televiziune de știri – B1 TV, Realitatea TV și România TV – care încearcă să erodeze poziția de lider a canalului Antena 3. În săptămâna analizată, cele trei stații au livrat audiențe apropiate: B1 TV (1.355 GRP), Realitatea (1.102) și România TV (1.077). Volumul acestora de audiență este departe, totuși, de cel al Antenei 3: 3.975 GRP urban.

Pro TV a fost televiziunea care a furnizat cel mai mare volum de audiență pentru reclame, 10.780 GRP, fiind urmată de Antena 1, cu 8.757 puncte de audiență.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii