Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Școala IAA a împlinit 10 ani, având peste 400 de absolvenți și 5.000 de ore de cursuri

În urmă cu 10 ani, câțiva oameni din industria de marketing și comunicare românească su simțit nevoia să înființeze o școală pentru juniorii și mid-seniorii din industrie, care să le completeze acestora studiile și experiența cu lucruri practice, reale și fundamentate.
Scoala IAA 10 ani - logo

Felix Tătaru și Alexandra Olaru au avut ideea unei școlii, pe care au implementat-o cu ajutorul unor oameni entuziaști: Dan Petre (D&D Research), Afrodita Blasius (Bridge Communication), Victor Dobre (IAA) și Cristina Gheorghe (The Network).

Felix Tătaru, președinte Școala IAA și președinte IAA Global: Sunt recunoscător Alexandrei Olaru, împreună cu care am avut gândul de a fonda o școală și bordului școlii IAA format din Cristina Gheorghe, Dan Petre, Victor Dobre și Afrodita Blasius, care au dat viață acestui gând. Cu toții am fost inspirați de dorința de a ridica standardele în industia de marketing și comunicare. Sunt bucuros că board-urile care au condus IAA Romania ulterior au continuat să dezvolte această școală care devenit un model internațional cu care am reușit să inspir și alți colegi din IAA Global.

Școala IAA s-a dezvoltat în patru module, care funcționează ca niște mini-MBA-uri și a educat peste 400 de tineri profesioniști.

În prezent, în cadrul școlii activează 26 de specialiști în publicitate, consultanță, research, brand și digital. Printre aceștia se numără: Bogdan Nițu, Managing Director Webstyler care împreună cu Andrei Lăscuț, fost brand manager Grolsh și în prezent Managing Director The Temple au pus bazele Modulului Digital, Vlad Popovici, la conducerea uneia dintre cele mai apreciate agenții de digital, Kubis Interactive, Dan Petre, Managing Partner D&D Research, Mihai Ghyka, Paul Markovits, Afrodita Blasius, Victor Dobre, Cristina Gheorghe – profesori titular de la primele ediții ale Școlii IAA. Școala include și profesori străini, de la Berlin School of Creative Leadership, University of St. Gallen și ESC Rennes Business School.

Modulele școlii:

Modulul 1 – Fundamentals of Marketing & Communication – numără 15 ediții | 248 absolvenți.

Modulul 2 – Strategic Marketing & Communication – numără 4 ediții | 60 absolvenți.

Modulul 3 – Leadership in Marketing & Communication – 1 ediție | 32 absolvenți.

Modulul 4 – Digital Marketing & Communication – numără 5 editii | 80 absolvenți.

 

Georgiana Cujba, Webstyler: Pentru mine a fost o experiență foarte constructivă, în sensul că am avut ocazia să văd și lucrurile din perspectiva clientului. Eu, lucrând într-o agenție, aveam foarte multe lacune sș acestea s-au umplut foarte bine. Acum sunt mult mai deschisă către nevoile clientului pentru că le înțeleg mai bine și am cu totul o altă perspectivă.

 

Iraida Paiuc, JYSK: Ce mi-a plăcut foarte mult este că experiențele profesorilor sunt reale. Adică, nu te întâlnești acolo cu oameni care îți citesc din cărți. Nu, toate experiențele sunt reale, sunt trăite, îți povestesc din domeniile în care fiecare lucrează și ai enorm de multe experiențe concrete pe care să le analizezi.

 

Claudia Chirilescu, Spoon Media: Cursul de change management a fost pentru mine foarte important pentru că eram într-o perioadă în care încercam să înțeleg care va fi viitorul firmei mele, Spoon și am reușit, grație acestui curs, să implementez o schimbare, să dezvolt serviciile către zona digitală, și pot să vă spun, că dacă nu aș fi  urmărit pas cu pas și dacă nu aș fi fost avertizată de dificultățile unui astfel de proces, și să am instrumentele cu care să evit insuccesul, probabil că nu aș fi fost astăzi aici, dar am reușit cu succes și mulțumesc pentru asta Școlii IAA, și domnului Robert Weisz.

 

Catalina Danilă – Heineken: M-a ajutat foarte mult experiența Școlii IAA. Așteptările erau diferite – oricât de mult mi-am dorit o școală „altfel”, totuși, nu credeam că o să reușesc să o găsesc atât de aproape. 🙂 Am început serios să lucrez în direcția Digital Strategy. Chiar dacă și înainte eram foarte pasionată de acest subiect, acum am mai validat cumva câteva aspecte și mă simt mult mai sigură pe lucrurile pe care le pregătesc.

 

Printre absolvenții Școlii IAA se mai numără: Elena Cîrîc și Andrei Cismaru, care pe lângă job, sunt și bloggeri de success, Mona Opran – CEO Centrade Cheil, Monica Jitariuc și Oana Bulexa – Managing Directors MSL The Practice, Auraș Geambașu și Bulent Duagi, fondatori ai start-up-ului Mobile Academy, Nicoleta Deliu, Director de Comunicare Corporativă și Afaceri Comunitare BCR, Ioana Sigarteu, SEE Social Media Supervisor Samsung Romania și mulți mulți alții.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii