Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare a deschis înscrierile de toamnă

La Școala IAA au început înscrierile pentru Modulul Fundamentals of Marketing & Communication, Modulul Digital Marketing & Communication şi Modulul Strategic Marketing & Communication. Cele trei module de training intensiv sunt adresate profesioniştilor din marketing şi comunicare.
iaa

Modulul Digital Marketing & Communication se adresează mid managerilor şi seniorilor din marketing si comunicare. Modulul pune accentul pe integrarea în mod strategic a digitalului în planurile de marketing și comunicare. Înscrierile se fac până la data de 16 septembrie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 23 septembrie 2016 – 28 ianuarie 2017.

Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau în curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienţă în domeniu. Înscrierile se pot face până la data de 23 septembrie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 30 septembrie 2016 – 18 februarie 2017.

Modulul Strategic Marketing & Communication se adresează specialiştilor şi managerilor care au între 4 – 7 ani experienţă în marketing şi comunicare. Modulul va evidenţia rolul pe care îl are marketingul în strategia de business. Înscrierile se fac până la data de 30 septembrie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 14 octombrie 2016 – 25 februarie 2017.

Bogdan Niţu, profesor Şcoala IAA, a declarat: „Școala pune accentul mai ales pe strategie, nu pe execuție. Execuțiile apar pentru a exemplifica lucruri, dar cursanții nu vor face vreo execuție. Școala este despre cum gândești, despre cum știi să ceri, despre cum știi să evaluezi ce este și ce nu este bun, despre cum știi să îți evaluezi publicul țintă și să îl înțelegi etc. În momentul în care ai o gândire strategică bună, ai șanse foarte mari ca execuția pe care o faci plecând de la acea strategie să fie bună.”

Pentru detalii despre curicule, profesori şi taxe, accesaţi www.scoalaiaa.ro.

Pentru înscrieri şi calendarul detaliat al cursurilor, o puteţi contacta pe Laura Tampa, Director Executiv la Școala IAA, laura.tampa@iaa.ro sau pe Ruxandra Radu, Chapter Coordinator IAA România – ruxandra.radu@iaa.ro.

CITEȘTE: IMPACTUL ȘI VIZIBILITATEA CAMPANIEI „CUMINȚENIA PĂMÂNTULUI” PE TELEVIZIUNE

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii