Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Școala IAA de Marketing și Comunicare anunță lansarea înscrierilor pentru o nouă serie de cursanți

Școala IAA invită o nouă serie de cursanți pasionați de marketing, strategie de brand și comunicare să ia parte la unul dintre cursurile din această toamnă
Scoala IAA - Curs Social Media - Kubis

Modulul Fundamentele Marketingului și Comunicării, ajuns deja la a 17a ediție – înscrieri până pe 14 septembrieaici

Modulul Strategie de Marketing și Comunicare Digitală, la a 9a ediție – înscrieri până pe 21 septembrieaici

Școala IAA pregătește accounți, strategi de brand, brand manageri care își doresc să înțeleagă aprofundat procesele pe care le-au învățat în jobul de zi cu zi.

În același timp, cursurile se adresează și profesioniștilor din domenii conexe, cum ar fi consumer research sau vânzări, antreprenorilor sau oamenilor mai tehnici, pentru care e important să înțeleagă întregul ecosistem de marketing și să aibă o viziune de ansamblu.

De ce ar urma un tânăr profesionist din marcom cursurile Școlii IAA ?

Cursanții și alumnii școlii sunt aproape în unanimitate plăcut surprinși de mediul informal, de dezbatere și învățare socială pe care îl descoperă. Reușesc să pună în comun cunoștințele și experiențele diferite pe care le au și să crească împreună, într-un spațiu în care este ok să greșești, să testezi, să experimentezi. La final, se întâmplă des ca ei să rămână prieteni, să lucreze alte proiecte împreună, profesionale sau personale.

Profesorii, profesioniști premiați din industrie, le sunt co-echipieri seniori care îi ajută pe parcursul realizării proiectelor, cu care se pot consulta, dar și glumi. Astfel, cursanții prind încredere în forțele proprii, învață să lucreze în industrii cu care nu s-au mai întâlnit, înțeleg și perspectiva „cealaltă” (a clientului și respectiv a agenției) și își îmbunătățesc considerabil abilitățile de prezentare și discursul public.

Școala IAA este unul dintre cele mai apreciate proiecte ale International Advertising Association, în contextul în care asociația își propune să transforme România în Hub Creativ Global. Contribuția constantă la profesionalizarea industriei și la formarea specialiștilor este vitală, întrucât sistemul național este deseori contestat pentru concentrarea pe componenta teoretică în detrimentul celei aplicative și pentru neadaptarea curriculumului național la necesitățile actuale din piața forței de muncă.

Pentru tinerii care își doresc să facă parte din viitoarea generație de profesioniști din marketing și comunicare, esențiale sunt și soft skills, puțin dezvoltate în școli și facultăți –  persuasiune și argumentare, public speaking, creative writing, storytelling, ascultare activă, colaborare și brainstorming, coerență.

Școala IAA este un proiect educațional al IAA România demarat în 2007 și este cel mai complex program de pregătire profesională, un mini-masterat recunoscut de întreaga industrie marcom, în care noțiunile teoretice se îmbină cu practica.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii