„Nu am avut niciodată cifra de afaceri ca obiectiv, ci am considerat întotdeauna că este un rezultat al altor lucruri pe care le facem bine, îndrăznesc să spun chiar foarte bine, de mulți ani. Eu și echipa mea suntem încântați că în anul în care am sărbătorit 25 ani de existență am bifat toți indicatorii de lider ai pieței de servicii medicale din România”, declară Fady Chreih, CEO al Rețelei de sănătate REGINA MARIA.
„Am construit o rețea de sănătate care se alimentează din grija și nevoia de a face bine. Succesul, ba chiar existența Regina Maria se bazează pe încrederea pe care ne-o arată pacienții și corpul medical. Creștem și ne dezvoltăm din dorința de a fi mai buni și de a face comunități mai sănătoase”, completează Fady Chreih.
Regina Maria raportează o creștere de 27% a cifrei de afaceri consolidate nete în anul 2020 față de 2019; principalii factori de creștere au fost segmentul de laborator și divizia de abonamente.
„Conducem categoria serviciilor medicale private din România prin 3 lucruri extrem de importante: performanță medicală de top, cea mai bună calitate a serviciilor medicale și furnizorul preferat de abonamente medicale din țară”, a detaliat CEO-ul companiei.
REGINA MARIA a fost primul furnizor privat care s-a implicat, încă din luna martie 2020, în testarea RT-PCR și care are în prezent 8 laboratoare de biologie moleculară care procesează acest tip de teste. La nivelul anului 2020, divizia de laboratoare REGINA MARIA, formată din 28 de laboratoare din toată țara, a prelucrat aproape 12 milioane de analize medicale. Fady Chreih: „Sunt mândru că de-a lungul anului 2020, am rămas deschiși în toate orașele în care suntem prezenți și am putut asigura în permanență continuitatea actului medical”.
„REGINA MARIA a reușit, într-un moment de criză, să-și îndeplinească unul dintre rolurile esențiale ca instituție medicală privată – acela de a susține pacientul și sistemul de sănătate din România. Anul 2020 a fost o încercare teribilă pentru noi toți, pacienți și corp medical deopotrivă. Am demonstrat reziliența și agilitatea rețelei REGINA MARIA, iar ceea ce mă bucură este că, prin rezultatele medicale, operaționale și financiare, am primit înapoi”, spune Fady Chreih.
Acesta completează: „Încă din primele zile ale pandemiei ne-am arătat disponibilitatea de a pune toate mijloacele de care dispuneam în slujba luptei împotriva COVID-19. De-a lungul anului, laboratoarele noastre au participat la foc continuu în efortul de testare, unele lucrând chiar și 24/7, în perioada de vârf a pandemiei.”
În 2021 ne întărim eforturile să producem schimbări reale în societate, pe 3 paliere:
– dezvoltarea educației medicale românești în sprijinul întregului sistem de sănătate (Academia Europeană de Asistenți Medicali, Surgical Training Institute),
– investiții consolidate în aparatură și echipamente medicale de top astfel încât REGINA MARIA să rămână un standard de performanță medicală pentru medici și pacienți în egală măsură
– extinderea rețelei pentru a fi mai aproape de pacienții din toată țara și pentru a susține, financiar și logistic, infrastructura medicală din România
“Ca lideri ai sistemului medical privat ne uităm spre creșterea sistemului și către nevoile reale ale societății, pe termen lung. Grija față de pacienți devine grijă față de oameni iar atenția față de calitatea serviciilor ne împinge să ne implicăm mai mult și mai activ, pornind chiar de la baza nevoilor sistemului; astfel, investim în dezvoltarea educației medicale și creșterea constantă a calității actului medical, declară Fady Chreih, CEO-ul Rețelei de sănătate REGINA MARIA.
Legat de planurile de viitor, acesta menționeză și: “Cu fiecare clinică nouă pe care o adaugăm rețelei suntem mai aproape de pacienții din toată țara. Asta înseamnă un sprijin real pentru degrevarea sistemului de sănătate, asigurarea unui rol important în educație și oferirea de servicii de prevenție dar și susținere economică locală, mai ales în contextul unor obiective reale de competitivitate economică europeană”.
Ca jucător principal pe piața de servicii medicale private, REGINA MARIA își propune o creștere de 20% în 2021 și atingerea unei cifre de afaceri de 260 milioane euro, acesta fiind un pas firesc în planul de dezvoltare organică a rețelei.