Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Șase televiziuni tematice dețin o cotă de 1,86% din piața TV

televiziuni_tematice.jpg
Cele șase canale cu programe tematice, prezente în sondajele de audiență se îngrămădesc pe o cotă de piață de 1,86%, la nivel urban (all day). History Channel, care din februarie a intrat în sondaje, s-a instalat confortabil pe acest segment, cu o audiență medie de 14.000 de telespectatori pe minut (urban, all day), la egalitate cu National Geographic.

Noul sosit pe segmentul canalelor tematice, History Chanel, a avut la nivel național o audiență medie de 17.000 de telespectatori pe minut (all day). National Geographic a avut o medie de 21.000 de persoane pe minut. Cele două televiziuni își vor disputa în acest an întâietatea pe această nișă, profitând de scăderea dramatică în audiență a Discovery Channel, după scoaterea din grila RCS&RDS de la sfârșitul anului trecut.

Discovery Channel a avut în februarie o audiență medie de 8.000 de orășeni, menținându-se la nivelul lunii ianuarie. A avut, însă, o medie de 19.000 de telespectatori pe minut la nivel național, cu o distribuție mai bună în țară, fiind a doua stație tematică după National Geographic.

Audiențele celorlalte trei televiziuni tematice, National Geographic Wild, Animal Planet și CBS Reality, s-au menținut la aceleași valori ca cele avute în luna precedentă.

Cota de piață cumulată a celor șase stații tematice, la nivel urban, a fost în februarie de 1,86%, cu mult sub cota televiziunilor pentru copii și tineret (6,3%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii