Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Șapte recomandări pentru brandurile premium pentru a prospera în timpul recesiunilor

UAPR (Uniunea Agențiilor de Publicitate din Romania) anunță lansarea cercetării derulate de către Centrul de Cercetare al EACA despre câștigătorii Effie, o cercetare ce identifică șapte recomandări despre modul în care comunicarea de marketing ajută brandurile premium să prospere în timpul unei recesiuni.
TEP_Logo

Cercetarea a fost realizată de grupul de experți în eficiența marketingului „The Effectiveness Partnership”, și se numește „Cele mai grele momente, cele mai bune momente: Comunicarea ajută brandurile premium să prospere în vremuri dificile”. Ei au analizat studiile de caz câștigatoare în competiția EACA Effie Europe (EuroEffie), în perioada 2008-2019.

Contrar așteptărilor comentatorilor din industrie cum că brandurile premium sunt cele mai susceptibile de a suferi pierderi mari în timpul recesiunilor, cercetarea realizată de „The Effectiveness Partnership”, a concluzionat că brandurile premium pot chiar să prospere în perioadele de recesiune dacă au in vedere aceste 7 recomandări:

  1.  Comunicarea are potențialul de a genera efecte pozitive de business mai vizibile pentru mărcile premium decât pentru cele care nu sunt premium, atât în perioade de recesiune, cât și în afara acestora.

 

  1. Cele mai de succes campanii ale brandurilor premium în perioade de recesiune generează in mod echilibrat creșteri atât în volum cât și în valoare pentru brandul respectiv.

 

  1. Atingerea și atragerea de noi consumatori este cel mai puternic motor al prosperității mărcilor premium.

 

  1. Chiar dacă brandurile premium de succes se concentrează pe un unic segment de audiență (pentru a avea mai mult focus în comunicare), impactul este adesea vizibil si dincolo de acest segment țintă.

 

  1. Cele mai de succes campanii ale brandurilor premium în perioade de recesiune sunt cele care lansează sau susțin produse noi.

 

  1. Pentru brandurile premium, campaniile emoționale (conduse de empatie) sunt cele mai eficiente în perioade de recesiune

 

  1. Un mix de canale mass market si micro targetate reprezină abordarea ce asigură succesul brandurilor în perioade de recesiune.

Centrul de Cerecetari al EACA despre câștigătorii Effie împarte brandurile în 5 categorii:

-Superpremium;

-Premium;

-Medium;

-Value;

-Altele (pentru branduri non-profit).

Brandurile premium analizate în acest studiu sunt definite ca mărci de produse cu un preț ridicat în categorie, apreciate si dorite de consumatori și cu reputația unei calitati superioare a produselor.

Cercetarea este disponibilă gratuit la: www.eaca.eu,www.effie-europe.com sau www.theeffectivenesspartnership.com.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii