SAP, liderul mondial pe piaţa de soluţii software de business, a anunţat rezultatele financiare pentru trimestrul trei, încheiat la 30 septembrie 2012.
SAP a înregistrat o creştere de două cifre în trimestrul trei din 2012. Cererea pe noile segmente de inovaţie ale SAP a continuat să crească în toate regiunile, astfel veniturile pe segmentul de in-memory computing, respectiv SAP HANA, s-au ridicat la 83 de milioane de euro, în linie pentru realizarea estimărilor anuale de cel puţin 320 de milioane de euro.
Veniturile pe segmentul de mobilitate s-au ridicat la 48 de milioane de euro, ceea ce permite companiei să atingă estimările pentru sfârşitul anului, de circa 220 de milioane. Pe segmentul cloud, compania a înregistrat în continuare o evoluţie favorabilă: veniturile la 12 luni din subscrierile noi şi înnoirea de licenţe au crescut de 14 ori. Împreună cu rezultatele înregistrate de SuccessFactors, veniturile SAP pe acest segment, în 2011, au consemnat o creştere de trei cifre, respectiv 116%.
De asemenea, segmentul de software a înregistrat un avans solid în această perioadă. Industriile cheie, precum retail, sănătate, companiile producătoare şi cele din sectorul energetic care au continuat extinderea, dar şi creşterea vânzărilor prin intermediul partenerilor SAP, au contribuit la evoluţia rezultatelor trimestriale.
“Strategia de inovaţie a SAP continuă să livreze companiilor valoare adăugată şi capabilităţi pentru atingerea performanţei la cel mai înalt nivel al pieţei”, a declarat Bill McDermott, împreună cu Jim Hagemann Snabe, cei doi Co-CEO SAP. “Cu soluţiile SAP, companiile inovează în mod constat business-ul şi obţin astfel performanţa operaţională şi creşterea de care au nevoie. Suntem mândri de atenţia fără întrerupere pe care o acordăm clienţilor noştri şi suntem încrezători că vom continua să depăşim constant concurenţa”.
În România, compania a înregistrat, de asemenea, o evoluţie pozitivă şi favorabilă în trimestrul trei, determinată în special de reluarea unor investiţii atât în zona privată, cât şi în cea publică. Cumulat, pentru primele 9 luni din acest an, SAP a consemnat un avans la nivelul segmentului de soluţii software de 15%, o creştere similară fiind înregistrată şi la nivelul veniturilor totale raportate de companie pe plan local.
„Sperăm ca în acest an SAP România să înregistreze o creştere de două cifre, obiectiv stabilit la începutul anului. Strategia SAP România este aceea de a oferi firmelor locale soluţii adecvate, atât din punct de vedere al necesităţii de eficientizare, adaptare şi dezvoltare, dar şi din perspectiva financiară”, a declarat Valentin Tomşa, director general SAP România.
„În 2012, am simţit o uşoară dezmorţire a business-ului local şi sperăm ca acest trend să continue. Chiar dacă previziunile economice sunt greu de realizat, business-ul local trebuie să se dezvolte în continuare, să nu adopte doar varianta de tăiere a costurilor şi, în cel mai rău caz, să capituleze la primul semn al unui nou val de recesiune”.