FacebookTwitterLinkedIn

Reprezentanții companiei au recunoscut pentru Forbes România că investițiile realizate cu lansarea acestei noi categorii de produse s-au ridicat la 3 milioane de lei.

Gama de suplimente alimentare sub formă de jeleuri și acadele nutritive pentru adulți și copii, SanoVita Wellness, include 10 suplimente nutritive, dintre care  șapte sub formă de jeleuri (trei sunt disponibile în variante pentru copii și patru pentru adulți) și alte trei sub formă de acadele.

Jeleurile și acadelele sunt produse vegane, fără ingrediente de proveniență animală, nu conțin zahăr și folosesc arome naturale, susțin oficialii SanoVita.

„(…)Prin suplimentele nutritive SanoVita Wellness venim în întâmpinarea nevoilor pacienților și consumatorilor români adresând barierele de consum prin excipienții selectați folosiți, dar ajutând și la reducerea statisticilor alarmante referitoare la consumul de zahăr și efectele sale nocive. Am încredere că vom contribui la dublarea categoriei de suplimente nutritive sub formă de jeleuri și acadele până în 2025 și la cimentarea obiceiurilor sănătoase la nivel de nutriție în România”, a declarat Mircea Stoica, CEO SanoVita.

În 2019, piața globală de jeleuri nutritive s-a situat la puțin peste 5 miliarde de dolari, iar estimările arată dublarea acesteia până în 2025. Conform cercetărilor, în România s-a observat o creștere a vânzării de jeleuri nutritive în 2020, însă anumite bariere de consum, cum ar fi conținutul crescut de zahăr și efectul negativ asupra dinților, au menținut jos ponderea acestora în categoria de suplimente alimentare și vitamine.