Potrivit reprezentanților companiei, după prima zi de la listare compania atrăsese deja de la investitori 300.000 de euro. În această rundă au participat peste 120 de investitori, Lead Investor fiind fondul Cleverage Venture Capital, care a contribuit cu 200.000 de euro.
Pentru acest an, planurile SanoPass includ extinderea rețelei de clinici partenere, integrarea unor soluții de inteligență artificială, crearea unor soluții personalizate de nutriție, dar și dezvoltarea unei rețele de săli de sport.
„(…) Doar în ultima lună ne-am extins echipa, am adăugat în rețea 35 de noi locații și avem peste 1.000 de abonamente noi. Extinderea internațională se numără printre prioritățile noastre. Am făcut deja primii pași pentru a intra pe piața din Moldova și am dezvoltat SanoPass Diaspora pentru a oferi servicii de telemedicină românilor din afara țării”, a declarat Delia Iliasa, Managing Partner SanoPass.
Anul trecut, SanoPass a atras o investiție de tip equity de 400.000 de euro, oferind în schimb 20% din capital. Lead Investor a fost tot fondul Cleverage Venture Capital care s-a implicat cu 150.000 de euro. De asemenea, fondul Founders Bridge a participat cu 150.000 de euro, un alt pachet de 100.000 de euro fiind atras prin SeedBlink.
Aplicația SanoPass are în prezent peste 16.000 utilizatori, decontând în ultimul an servicii medicale în valoare de peste 500.000 de lei în cadrul unei rețele naționale care acoperă peste 880 de clinici partenere.