Cautare




, Staff

SmallBusiness |
|

SanaGout a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 500.000 de euro, în creștere cu 68% față de 2017

SanaGout, companie prezentă pe piața locală de catering, a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 500.000 de euro, în creștere cu 68% față de 2017, datorită reorganizării businessului și orientătii către segmentul corporate.
catering shutterstock_721101019

Cu o experiență de 10 ani pe piața de catering din România și peste 20.000 de evenimente organizate, SanaGout a făcut o schimbare radicală în planul de business, orientându-se exclusiv pe zona corporate – evenimente și meniuri de mic dejun/prânz. În acest context, compania a deservit cu 25% mai multe programe corporate de livrare a prânzului pentru angajați decât în 2017, accentul fiind pus pe meniurile personalizate și sănătoase. Acesta a reprezentat motorul de creștere pentru companie, astfel că, în prima jumătate anului 2018, SanaGout a înregistrat o creștere cu 55% a cifrei de afaceri față de perioada similară din 2017, ajungând la 220.000 euro.

“Repoziționarea companiei în piața de catering și schimbările aduse strategiei noastre au dus în prima fază la o scădere a cifrei de afaceri, însă finalul anului 2018 ne arată că am ales direcția potrivită. 500.000 euro cifra de afaceri, în creștere cu 68% comparativ cu anul anterior sunt cifrele cu care am încheiat anul și ne așteptăm ca tendința de creștere să se mențină și pentru anul 2019”, a declarat Denisa Grădeanu, director general SanaGout.

Cea mai mare parte a cifrei de afaceri se datorează organizării de evenimente corporate, care reprezintă 80% din întregul business, aceasta fiind de altfel și direcția pe care se va axa compania în următorii 5 ani. Această direcție include și servicii de catering B2B, incluse de clienți în pachetele de beneficii pe care le oferă propriilor angajați.

 

Reprezentanții SanaGout au precizat că vor lansa o gamă de produse destinate persoanelor active, ocupate, cu un program de lucru strâns, dar preocupate de un stil de viață sănătos.

Cel de-al doilea segment de business care a asigurat evoluția de anul trecut a fost organizarea de evenimente corporate concept, axate, ca și în cazul programelor de livrare a prânzului, pe meniuri care respectă principiile nutriției sănătoase. Meniul pe care specialiștii Sanagout îl pun la dispoziția clienților cuprinde peste 2.000 de produse, din bucătăria tradițională, internațională, dar și raw, vegane sau vegetariene.

“Nici în anii dificili pe care i-am traversat nu ne-am pierdut identitatea pe această piață atât de aglomerată și unde este ușor să renunți la principii și valori în favoarea profiturilor: am insistat să oferim experiențe culinare deosebite care aduc laolaltă preparate sănătoase și aranjamente spectaculoase. Până acum, am organizat peste 20.000 de evenimente, iar tendința ultimilor ani arată o cerere tot mai mare pentru produsele care întrunesc în primul rând criteriile calității și abia apoi pe cele ale cantității”, a explicat Denisa Grădeanu conceptul SanaGout.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii