Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Sănătate |
|

SAMA și Ultratest devin MedLife – Sama

Cele două entități sunt astfel integrate în operatorul care le-a achiziționat la începutul anului.
medici_doctori_spital.jpg

MedLife finalizează achiziția pachetului majoritar de 55% din grupul de firme Centrul Medical SAMA și Ultratest, unul dintre cei mai importanți operatori medicali din sud-vestul României. Astfel cele două entități, Centrul Medical Sama și Ultratest vor funcționa sub brandul MedLife – Sama.

SAMA are în componență două clinici multidisiciplinare incluzând o unitate medicală cu spitalizare de zi, un centru de kinetoterapie, două centre de medicina muncii, 6 laboratoare și mai multe puncte de recoltare. La ora actuală, operațiunile SAMA sunt repartizate în șase orașe din Oltenia: Craiova, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Bălcești și Calafat. Sama este o afacere de familie dezvoltată de familiile Gogescu și Stanov din Craiova.

„Am inaugurat un nou centru medical la Râmnicu Vâlcea și urmează să deschidem un nou centru de imagistică în Craiova. De asemenea, plănuim să investim în retehnologizarea și extinderea unităților existente. Toate acestea vor contribui la realizarea obiectivului nostru ca MedLife – Sama să devină liderul pieței de servicii medicale din regiunea de sud-vest a României”, spune Dr. Alida Gogescu, Manager General Sama.  Potrivit reprezentanților MedLife, achiziția derulată nu presupune și o tranzacție la nivel managerial.

MedLife are astfel operațiuni în toate regiunile istorice ale țării și și-a propus pentru 2015 o cifră de afaceri de 100 de milioane euro. Până la finalul anului, operatorul a anunțat că va mai realiza câteva achiziții la nivel regional,  intenționând să rămână o companie cu capital majoritar românesc. MedLife activează pe piața din România din 1996, fiind cel mai mare operator privat de servicii medicale de pe piața locală.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii