Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Saint-Gobain Rigips a ales serviciile de comunicare ale The Practice

Agenția The Practice furnizează servicii de comunicare pentru Saint-Gobain Rigips, producător de materiale de construcții pe bază de ipsos și care deține marca în categoria de gips-carton. Selecţia agenţiei s-a făcut printr-o licitaţie.
Rigips

Compania Rigips este prezentă în România din 1994, iar din 2005 a devenit parte a grupului mondial Saint-Gobain.

Constantin Hariton, director general Saint-Gobain Construction Products România – Rigips Business Unit, a declarat: „Am apreciat modul în care echipa The Practice a înțeles nevoile noastre de comunicare și a reușit să identifice un concept creativ care pune în valoare brandul și oferă unitate eforturilor noastre de comunicare”.

La rândul său, Oana Bulexa, Co-Managing Director la The Practice, a spus: „Ne bucură oportunitatea de a comunica pentru un brand de înaltă referință în domeniul construcțiilor, pentru că, având deja o experiență solidă în comunicarea pentru clienți din această industrie, vom putea să aducem valoare în campaniile pe care le vom gândi pentru Saint-Gobain Rigips”.

Serviciile pe care The Practice le oferă Saint-Gobain Rigips constau în: consultanță strategică în comunicare, dezvoltare și implementare de proiecte ce vizează informarea corectă și implicarea activă a grupurilor țintă ale companiei, incluzând mass-media, furnizori, specialiști și parteneri de business, comunicare dedicată cumpărătorilor.

Unul dintre proiectele care marchează anul curent, în care The Practice are un rol activ este comunicarea prin relații publice a aniversarii a 20 de ani de activitate a Saint-Gobain Rigips pe piața din România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii