FacebookTwitterLinkedIn

Compania SABMiller a refuzat oferta competitorului Anheuser-Busch InBev (AB InBev) de a o prelua în vederea înființării unei noi companii ale cărei produse ar fi fost disponibile în întreaga lume. Motivull este că propunerea subevaluează al doilea marea producător de bere la nivel mondial.

O fuziune „Bud-Miller” ar fi cea mai mare tranzacție din industria berii. Ar produce nouă din cele mai bine vândute 20 de branduri la momentul actual, fapt care ar generat anual vânzări în valoare de 55 miliarde de dolari.

AFLĂ MAI MULTE AICI

Președintele SABMiller a dat deja primele declarații: „AB InBev are nevoie de SABMiller, însă propunerile sale nu au fost atractive pentru mulți din acționarii noștri”, a spus Jan du Plessis. „SABMiller este bijuteria coroanei din industria berii la nivel mondial”, a adăugat acesta.

CUM S-AU MIȘCAT PE TELEVIZIUNE RECLAMELE CELOR PATRU MARI PRODUCĂTORI DE BERE ÎN PUBLICITATEA TV

SABMiller a respins deja două oferte din partea AB InBev, de 38, respectiv 40 de lire sterline pe acțiune.

SABMiller este o companie originară din Africa de Sud, fondată în anul 1895, iar în portofoliul său se află branduri precum Grolsch, Ursus sau Peroni Nastro Azzuro. Compania belgiană AB InBev a fost înființată în 2008 în Belgia și produce branduri de bere ca Stella Artois, Beck’s sau Skol.

VEZI OPINIA LUI MIHAI BÂRSAN (URSUS) DESPRE LECȚIILE CRIZEI!