Cautare




, Contributor

Forbes.com

Media şi entertainment |
|

Saatchi & Saatchi PR a luat aur la World Luxury Award

World_Luxury_Award.jpg
Saatchi & Saatchi PR a luat aur la World Luxury Award, cea mai importantă competiţie internaţională dedicată creativităţii în comunicarea brandurilor de lux. Distincția reprezintă o premieră pentru piața locală de comunicare: Saatchi & Saatchi PR este prima și singura agenție premiată în cadrul World Luxury Award.

Trofeul de aur a fost câștigat pentru campania de relații publice „The Chronicler”, înscrisă în categoria Jewellery & Watches, pe care agenția a realizat-o pentru clientul Rafael & Sons Diamonds & Jewellery, producător de bijuterii cu diamante.

“Ne bucură şi ne onorează faptul că juriile şi competiţiile internaţionale apreciază creativitatea şi dedicarea de care Saatchi & Saatchi PR a dat dovadă dintotdeauna. Aurul internaţional, primit într-o competiţie de o asemenea anvergură, ce reuneşte cele mai importante branduri de lux din lume, reprezintă o confirmare a dimensiunii pe care o au proiectele la care lucrăm. Ne bucurăm că putem duce competiţia din comunicare la un nivel internaţional”, a declarat Larisa Petrini, Managing Director, Saatchi & Saatchi PR.

“Deși cunoaștem atât de bine importanța strălucirii autentice, alături de Saatchi & Saatchi PR, diamantele Rafael & Sons au căpătat o nouă fațetă. Distincția primită la cea mai importantă competiție dedicată creativității în domeniul luxului reprezintă un moment pe cât de fericit, pe atât de natural, având în vedere modul în care agenția a răspuns întotdeauna nevoilor noastre de comunicare”, a declarat Noam Lenzini, Managing Director, Rafael & Sons Diamonds & Jewellery.

Campania “The Chronicler”, care o are în prim plan pe Monica Bîrlădeanu, ambasadorul mărcii de diamante, a urmărit îndepărtarea de stereotipul ad-urilor pentru bijuterii care aduc în prim plan o femeie superbă şi un decor exuberant, iar ideea care a stat la baza campaniei este aceea de a lăsa diamantele să vorbească.

Actriţa Monica Bîrlădeanu, una dintre cele mai cunoscute vedete din România, a fost aleasă, odată cu această campanie, noua imagine Rafael & Sons.

World Luxury Award este cea mai înaltă distincţie ce recunoaşte excelenţa în creativitatea din comunicarea brandurilor de lux, din categorii precum Cars & Yachts, Fashion & Style, Parfum & Cosmetics, Beverages & Food, Bank, Insurance & Credit Card, Hotels & Holidays etc. Juriul, constituit din reprezentanți ai celor mai imprtante agenții de comunicare din lume,  Publicis,  Ogilvy, Young&Rubicam, Draftfcb și altele, a evaluat înscrierile din cele 15 categorii.

Pe lista câştigătorilor de anul acesta ai World Luxury Award se mai află branduri ca Armani, Audi, BMW, Diesel, Martini, Mercedes, Montblanc, Paco Rabanne, Porsche, Yves Saint-Laurent, Waldorf Astoria.

Saatchi & Saatchi PR activează independent în cadrul grupului Centrade Inc. Echipa Saatchi & Saatchi PR a fost prima echipă de consultanţi de relaţii publice care a făcut parte dintr-o agenţie de comunicare full service. Portofoliul recent al agenţiei include branduri precum: Rafael & Sons, AFI Palace Cotroceni, Lego, Next, Lee Cooper, Franke, Şcoala Americană Internaţională din Bucureşti, Gealan, Pinum, Roman Copper Corp., Alpha Bank, AXA, Comisia Europeană, Ovidiu Rom, Junior Achievement România.

World Luxury Award, desfăşurat în Monte Carlo, Monaco, este un forum independent, dedicat îmbunătăţirii standardelor de excelenţă în creativitate şi un Think Tank pentru dezvoltarea unor tehnici de prognoză, necesare în comunicarea, businessul şi designul bunurilor de lux. Organizat împreuna cu AdForum, locul de întâlnire al comunității din advertising, World Luxury Award îi încurajează pe cei care împărtăşesc acelaşi obiectiv: acela de a îndeplini şi mai bine visele.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii