Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Să facem lucruri de nota 10 pentru o țară de 10!

Agenția GMP Advertising a lansat noua campanie de imagine pentru OMV Petrom „România, o țară de nota 10”.
captura OMV Petrom

OMV Petrom este cel mai mare grup, cel mai mare angajator privat și cel mai mare contributor la bugetul de stat și dorește să sublinieze ideea că performanța este o stare către care ar trebui să tindem cu toții pentru a obține rezultate deosebite.

Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising, a declarat: „OMV Petrom este brandul care crede în puterea performanței de a inspira și de a transforma. În această nouă campanie am încercat să spunem povestea oamenilor care văd numărul performanței în orice fac. De la petroliștii de pe platforma din Marea Neagră, la sportivii care se antrenează pentru următoarea Olimpiadă. Pentru că primul pas către o țară de 10 este ca fiecare dintre noi să-și dorească să facă lucruri de nota 10”.

Vezi spotul AICI

Campania a fost construită în jurul numărului 10, care recunoaște performanța, fiind totodată un simbol și pentru rezultatele OMV Petrom. Compania OMV Petrom este în topul celor mai importante și de succes companii românești și este lider în Europa de Sud-Est în domeniul energetic. De-a lungul anilor, compania a fost cel mai mare investitor din România în proiecte de responsabilitate socială, a sprijinit numeroase comunități și domenii precum sportul, educația, mediul.

„Performanțele atinse până acum reprezintă baza pe care construim mai departe. Ne dorim să inspirăm pe cât mai mulți să își dorească o atitudine de nota 10”, a spus Iliana Stănculeț, Corporate Brand Manager, Communications & Sustainability Department OMV Petrom.

Spotul și materialele de promovare asociază realizările OMV Petrom cu evoluția României. Astfel, numărul 10 este folosit ca laitmotiv, iar cadrele din domeniul energetic alternează cu cele din domeniile susținute de companie.

Campania se va desfășura în perioada 24 noiembrie 2014 – 20.01.2015 și va fi prezentă pe TV, presă scrisă și online.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii