Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

S-a încins lupta pentru bugetele de publicitate pe nișa televiziunilor de sport

Prezența canalelor DigiSport 1 și DigiSport 2 în sondajele de audiență deținute de ARMA a revitalizat lupta pe bugetele de publicitate pe nișa televiunilor de sport în anul 2016.
bere televiziune

În perioada 1 ianuarie – 18 decembrie 2016, DigiSport 1, televiziune aparținând operatorului de cablu RCS & RDS, a furnizat clienților publicitari un volum de 20.740 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Este cele mai mare volum de audiență livrat pe nișa televiziunilor de sport. DigiSport 1 și DigiSport 2 au reintrat în sondajele de audiență patronate de ARMA în octombrie 2015.

Astfel, DigiSport 1 a depășit canalul Sport.ro, deținut de grupul Pro TV, care de mulți ani deținea supremația pe acest segment de televiziuni. Sport.ro a livrat investitorilor în publicitate un volum de 15.801 GRP’30 pe targetul comercial, în scădere cu 13,4% față de aceeași perioadă a anului 2015.

Și celelalte televiziuni de sport au înregistrat creșteri ale volumelor de audiență: Eurosport 1 (+11%), Dolce Sport (307,6%) și Eurosport 2 (31%). Majorarea fulminantă de 307,6% la Dolce Sport s-a datorat cu precădere difuzării meciurilor de fotbal de la EURO 2016 – Franța.

Televiziunile de sport prezente în studiile de monitorizare au furnizat în total un volum de 53.792 GRP’30 pe targetul comercial, cu 87,4% mai mare față de cel din aceeași perioadă a anului 2015, cu precizarea că DigiSport 1 și DigiSport 2 au intrat în sondaje în octombrie 2015.

Acest volum reprezintă 2,5% din volumul total de audiență furnizat de piața TV în perioada analizată.

NOTĂ: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune în parte. GRP-ul este moneda unică de tranzacționare a spațiului de publicitate TV.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL URBAN – DECEMBRIE 2016

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii