
Lucrările pot fi înscrise în competiția Internetics în perioada 09 septembrie – 21 octombrie, online, prin completarea formularului disponibil pe www.internetics.ro.
Jurizarea proiectelor înscrise se va face în luna octombrie, iar gala de premiere va avea loc în luna noiembrie, în București.
Președintele juriului de anul acesta este Tony Högqvist (foto), fondatorul agenției Perfect Fools din Suedia. A lansat agenția în 2002, iar în poziția de Creative Director a semnat campanii pentru Adidas, Converse, KFC sau Swarovski. A câștigat importante premii la festivaluri internaționale, printre care Cannes Lions (inclusiv Cannes Grand Prix), D&AD, Eurobest și One Show, urcând astfel agenția Perfect Fools ȋn topul celor mai bune agenții de digital din lume. Thefwa.com (Favourite Website Awards) i-a acordat de curând lui Högqvist distincția de pionier digital.
Agenția cu cele mai multe puncte obținute în competiție va câștiga titlul de Agenția Anului, iar organizatorii și juriul vor acorda și câteva premii speciale, astfel: Best Use of Technology, Most Creative Client of the Year și Best Newcomer. Agenția anului 2014 a fost Digital Star.
Competiţia este deschisă agenţiilor şi diviziilor de online, dar şi companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai lucrărilor.
VEZI CAMPANIILE PREMIATE LA INTERNETICS 2014!
Festivalul este susținut de Grolsch, Absolut si United Media.
Internetics, fondat şi organizat de către The Institute, este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.
Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.