Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

S-a încins lupta operatorilor telecom în promovarea pe televiziune

shutterstock_1060772.jpg
Companiile de telefonie mobilă s-au dezlănțuit în calupurile de publicitate TV de săptămâna trecută. Orange, Vodafone și Cosmote au fost cele mai promovate branduri pe micile ecrane, potrivit analizei BPN Blog. Televiziunea Română a fost ocolită de reclamele acestor branduri.

În săptămâna 15 – 21 aprilie, reclamele TV pentru brandul Orange au acumulat 2.489 de puncte de audiență la nivel urban (Gross Rating Point – GRP), notează BPN Blog.  Cele mai mari volume de audiență au fost obținute pe Pro TV (761 GRP’30), Antena 1 (745), Kanal D (269), Prima TV (183) și Antena 3 (116). Orange nu a consumat reclamă pe TVR 1, TVR 2 și Realitatea TV.

Campaniile de promovare TV pentru Vodafone au strâns 1.129 GRP’30, all urban. Distribuția pe marile televiziuni a fost următoarea: Pro TV (282 GRP’30), Antena 1 (252 GRP’30), Kanal D (124), Antena 3 (102) și Prima TV (57). Vodafone și-a plasat spoturi pe canalele publice TVR 1 și TVR 2.

Cosmote a consumat 642 GRP’30, all urban. Grosul campaniei s-au derulat pe Pro TV (310 GRP’30), Antena 1 (179), Acasă TV (53), Antena 3 (25). Planul de comunicare al campaniei Cosmote, în săptămâna amintită, a ocolit TVR 1, TVR 2, Prima TV, Kanal D, B1 TV, Realitatea TV, România TV, Național TV.

Se constată că cei trei mari operatori telecom nu au consumat publicitate pe cale două stații ale televiziunii publice.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii