Geanta ,,L” vine de la ,,Lancel”, dar și de la ,,elles”, franțuzoaicele și toate femeile care aspiră la un stil natural și neforțat, în care eleganța este doar șoptită, nu abordată ostentativ.
Lancel, Maison Haute Maroquinerie, a fost înființată la Paris, în 1876, iar noua campanie semnată de Patrick Demarchelier marchează deschiderea unei noi ere pentru brandul pe care Fabrizio Cardinali, actualul CEO, îl numește ,,frumoasa adormită”. Originile modelului L stau într-un model de epocă din 1970, aflat în muzeul casei Lancel și expus în prezent la București, cu ocazia lansării oficiale a boutique-ului Lancel de pe Calea Victoriei.
În imaginea inconfundabil French care însoțește geanta L, Patrick Demarchelier a imortalizat eleganța franceză și acel șic relaxat specific parizienilor. Shooting-ul a avut loc în interiorul unei proprietăți private din inima Parisului.
Responsabil pentru noua direcție a mărcii este actualul CEO, Fabrizio Cardinali, cu un palmares impresionant în domeniul modei: a lucrat pentru Levi’s, Diesel, D&G și Dolce&Gabbana, fiind un maestrul al schimbărilor. ,,Sunt chemat atunci când e o nouă provocare, ca să duc brandul la nivel global”, a declarat el în cadrul conferinței de presă.
În numărul de aprilie al revistei ForbesLife România, veți putea citi un interviu în exclusivitate cu Fabrizio Cardinali despre lumea luxului și viitorul brandului Lancel.