Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Rusu+Borțun semnează noua poziționare Floria: „Pentru gentlemanul din fiecare”

Agenţia Rusu+Borţun Brand Growers a realizat rebranding-ul florăriei online Floria şi campania de comunicare a noii poziţionări.
_Floria.ro - Cand e plecata

Componenta digitală a acestui proces, redesenarea și regândirea funcționalităților site-ului Floria.ro, este semnată de agenția de digital Rusu+Borțun Cyber Growers.

Rebranding-ul vine într-un moment în care business-ul Floria, unul dintre cei mai importanți jucători din categoria sa, a atins un punct de maturitate şi a început să-și consolideze prezența pe piața locală, pregătind investiții de peste 200.000 euro până la finalul lui 2015.

Această poziționare se traduce prin sloganul „Pentru gentlemanul din fiecare” și este exemplificată prin regândirea întregii identități vizuale – astfel, noul logo Floria conține un font decorativ florar și include ca element distinctiv un joben.

Odată cu rebrandingul, Rusu+Borțun Cyber Growers a reinventat și produsul online Floria.ro, redesenând întreaga identitatea grafică (icon-uri, meniuri etc) și regândind funcționalitățile site-ului.

Platforma a fost realizată în aceeași linie cu noua direcție de brand, înglobând noile culori Floria (verde şi roşu), elemente grafice declinate din noua identitate, dar şi oferind utilizatorilor o altă experienţă în site. Astfel, procesul de afişare, alegere, comandă şi plată a produselor a fost simplificat, devenind mult mai intuitiv şi mai aerisit, uşurând interacţiunea.

Marina Matei, e-Commerce Manager la Floria.ro, de declarat: „Noua poziţionare Floria stabileşte mai clar cine suntem şi cu cine vorbim. Rusu+Borţun au reuşit să surprindă, în rebranding-ul şi în campania pe care le-au creat, cele mai importante detalii a ceea ce înseamnă brandul acum şi cui se adresează”.

Rebrandingul este comunicat printr-o campanie integrată realizată de Rusu+Borţun Brand Growers, care vorbeşte despre relaţia unui gentleman cu florile. Floria crede că un gentleman nu este definit doar de buchetele de flori pe care le oferă femeilor din jur, ci și de lucrurile pe care le face între momentele în care le oferă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii