Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Rusu+Borțun a realizat campania de lansare Mega Mall

Agenția de strategie și manifestare creativă de brand Rusu+Borțun Brand Growers semnează identitatea, strategia de poziționare și campania de lansare a Mega Mall București.
Mega Mall schimba fantana de la Unirii

Colaborarea dintre fondul de investiții sud-african NEPI, operatorul Mega Mall, și Rusu+Borțun a început în a doua parte a anului trecut printr-un proces de auditare internă și externă de brand în vederea poziționării Mega Mall. Începand cu 2015, Rusu+Bortun integrează constant servicii de strategie, creație, digital și publishing (ultimele două prin Rusu+Bortun Cyber Growers).

Sloganul este „Orașul se schimbă cu noi”, iar sistemul grafic format din șase unde punctează abordarea evolutivă a brandului Mega Mall.

„Identitatea Mega Mall plătește un tribut istoriei locului, fiind în același timp o expresie a dinamismului și schimbării. Astfel, am “moștenit” două spirale de culoarea cuprului, ADN-ul locului, dublu M, dar și o invitație la noi experiențe. Fiindcă pe noi, oamenii, ne definește moștenirea genetică, dar și capacitatea de a ne schimba, dorința de a evolua. În acest sens, am folosit undele atât in template-urile dedicate comunicării, cât și într-un nou element care să unicizeze expresia în design a valorilor Mega Mall. Așa au aparut “The 6 waves”,  cu interpretări funcționale și simbolice: cele 6 niveluri ale mall-ului, originea – unde propagate în apă sau aer, creștere, evoluție, deschidere, tehnologie (circuite), spirit olimpic (pista de atletism), ritm, tribuna sau flamura”, povesteste Marc Borțun, Creative Partner Rusu+Borțun Brand Growers.

Campania a demarat cu o componentă de teasing (1-23 aprilie) ce a avut în prim-plan oameni cu interese diverse care anunțau că orașul se schimbă cu un mall pentru ei.

Începând cu 23 aprilie, câteva locuri iconice din zone intens tranzitate din București au fost transformate pe rând pentru a susține misiunea brand-ului de a veni în întâmpinarea celor cărora le place să trăiască într-un oraș care evoluează printr-o acumulare de mici schimbări care fac diferența. Astfel, sferele de la Piața Romană au fost transformate în mingi de bowling, fotbal sau baschet, fântâna de la Universitate a devenit o pungă supra-dimensionată de popcorn, iar una dintre fântânile de pe Bulevardul Unirii s-a transformat într-un suport de brioșe.

„Bucureștiul se schimbă în bine, începe să arate altfel și să trăiască în alt ritm. Iar cum un mall este o parte importantă din dinamica unui oraș, am stabilit că vom crește un brand care vorbește mai mult despre oameni, despre aceia care, prin evoluția lor, duc lucrurile mai departe. Astfel, am construit comunicarea cu gândul la schimbările pe care bucureștenii le pot face și cu sprijinul Mega Mall: pentru că fiecare dintre noi evoluează în felul său, acest mall oferă genul acela de varietate de opțiuni care ajută oameni diferiți, cu alegeri diferite, să își construiască propria fericire“, spune Mihaela Neațu, Group Creative Director Rusu+Borțun Brand Growers.

Campania a continuat cu partea de revealing în care aceleași personaje prezentau cum arată un mall în viziunea lor si anunțau deschiderea Mega Mall de pe 14 mai.

Dincolo de poziționarea și mesajul care schimbă categoria de retail, rezultatele campaniei se observă și în numărul de vizitatori, Mega Mall fiind vizitat doar în primele 3 zile de peste 400.000 de oameni.

Mixul de comunicare al campaniei de lansare pentru cel mai nou mall din București a inclus: media neconvențională în jurul unora dintre cele mai importante landmark-uri din București, radio, outdoor – prin panotaj stradal, branding pe autobuze și metrouri, campanie print, activități de PR, Social Media și BTL, campanie online și aplicația #mymegamall, care premiază săptamanal cei mai cool instagrammeri din București cu sesiuni de cumpărături în Mega Mall.

Componenta digitală a campaniei și site-ul www.megamallbucuresti.ro sunt semnate de Rusu+Borțun Cyber Growers, acțiunile de PR și social media au fost gândite și implementate de către Dăescu Borțun Olteanu, OMD s-a ocupat de partea de media, iar componenta de BTL a fost asigurată de către agenția Homemade & Stuff. Fotografiile campaniei au fost realizate in colaborare cu D-Studio.

Mega Mall este dezvoltat de fondul sud-african de investiţii NEPI, ce are în portofoliu centre comerciale din România precum Mall Promenada din București, City Park Constanța, Ploiești Shopping City, Brăila Mall, Shopping City Târgu Jiu, dar și o serie de clădiri de birouri din capitală și din Cluj.

La dezvoltarea campaniei de lansare au contribuit echipele:

NEPI:  Camelia Ganga (Marketing Director, NEPI Invest) , Andreea Vlad (Digital Manager, NEPI Invest), Suzana Topiță (ATL Manager, NEPI Invest), Alin Loboda (BTL Manager, NEPI Invest), Raluca Vasilescu (PR Manager, NEPI Invest),

Mega Mall: Andreea Gheorghe (Marketing Manager, Mega Mall), Ermina Pisc (PR Specialist, Mega Mall)

Rusu+Borțun Brand Growers: Marc Borțun (Creative Partner), Cătălin Rusu (Creative Director & Managing Partner), Mihaela Neațu (Senior Creative & Group Creative Director), Mircea Crăciun (Senior Creative), Andreea Țimpea (Designer), Maria Sarivan (Account Manager), Anca Uscatescu (Senior Graphic Designer & DTP), Luiza Olaru (Production Manager), Alexandru Ose (Junior Project Manager).

Rusu+Bortun Cyber Growers: Adriana Lungu (Executive Director), Adrian Radu (Managing Web Developer), Laurențiu Năstase (Developer), Gabriel Kirmaier (Web Designer), Alexandru Mărgineanu (Senior Web Developer), Ionuț Maxim (Digital Copywriter), Ioana Mihai (Creative Planner).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii