Cautare




, Contributor

Industrie |
|

Rus Savitar-Casa Rusu, afaceri de 51 mil. euro în 2016

Producătorul și retailer-ul de mobilier țintește, pentru acest an, o creștere cu 20% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2015.
DSC_9330x

Cristian Rusu, proprietarul grupului Rus Savitar-Casa Rusu, producător și retailer român de mobilier, spune că, anul trecut, cifra de afaceri a raportat o creştere cu cca. 27% comparativ cu 2014.

GALERIE FOTO: Casa Rusu, primul Super Store

„Pentru anul în curs, odată cu inagurările de noi locaţii, estimăm că business-ul companiei va avea un avans de circa 20%, ajungând la peste 51 de milioane de euro, după ce în 2015 s-a situat la 43,7 milioane de euro. De asemenea, până la finalul anului 2017, ne propunem să inaugurăm alte trei magazine sub conceptul Super Store în Timişoara, Cluj-Napoca şi Braşov”, a mai declarat Cristian Rusu.

APMR: Condiții favorabile pentru piața internă de mobilier

Avansul a fost determinat atât de deschiderile a două noi magazine, în Bucureşti (Colentina) şi Bacău, cât şi de investiţiile de circa opt milioane de euro realizate pe parcursul anului. Astfel, în 2015, grupul Rus Savitar – Casa Rusu a investit circa trei milioane de euro în două centre logistice noi, cu o suprafaţă totală de 14.000 metri pătraţi, şi alte cinci milioane de euro în noi linii de producţie de mobilier din pal melaminat în fabrica din Dudeştii Noi, Timiş.

Rețelele de supermarketuri și hipermarketuri din România cu cele mai mari afaceri în anul 2015

Investiții importante au fost și o imprimantă cu 80 de capete de imprimare, în valoare de 500.000 de euro, cu ajutorul căreia producătorul poate realiza print pe mobilier, o opțiune pe care cumpărătorii români o puteau obține, până acum, doar la produsele din import și o altă jumătate de milion de euro în dezvoltarea unei apliicații cu ajutorul căreia, accesând un link primit prin SMS și folosind ochelarii 3D primiți gratuit de la magazin, potențialii cumpărători de mobilier pot vedea, în realitate virtuală, cum ar arăta casa lor mobilată cu produse de la Casa Rusu. ”Diferența de preț între aceeași piesă de mobilier cu print și fără este de doar 5%, este o premieră pentru piața românească, în care, până acum, astfel de produse erau disponibile doar din import, la prețuri semnificativ mai mari”, spune Cristian Rusu.

IKEA recheamă două tipuri de ciocolată

Potrivit afirmaţiilor lui Cristian Rusu, în acest moment circa 15% din producţia totală de 25.000 garnituri/lună şi 10.000 seturi de mobilier tapiţat / lună ajunge la export în ţări precum Olanda, Belgia, Elveţia, Franţa, Bulgaria, Slovenia, Slovacia, Cehia, Irak, Quatar, Emiratele Arabe Unite şi Japonia.

Foto: Andrada Mihăilescu

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii