Cautare




, Contributor

Shopping |
|

Run, Bucharest, run: deschiderea noului showroom Technogym în Capitala

Exterior_Night_View_2.jpg
Technogym, liderul mondial al pieței de echipamente de fitness, și-a deschis magazin în centrul Bucureștiului. Cine vrea să schimbe canapeaua cu... o alergare scurtă pe Facebook și Twitter?

 

Pentru cei care nu au frecventat niciodată o sală de forță, diferența între tipurile de echipamente de fitness existente pe piață este la fel de relevantă precum cea dintre soiurile de viță de vie pentru cineva care nu obișnuiește să bea vin. Făcând sport în cadru organizat însă, ba chiar bifând de-a lungul vremii mai multe săli de fitness, fiecare cu profilul și echiparea ei mai mult sau mai puțin high-tech, aparatele folosite zilnic devin colosal de importante.
Când te trezești la șase dimineața pentru a alerga o oră pe un treadmill sau pentru a parcurge patru kilometri pe o bicicletă eliptică, începi să privești altfel chiar și avantajele insensizabile ale unui echipament față de un altul, iar marca înscrisă pe fiecare dintre ele începe să conteze, prin comparație.

Pentru că lupta se dă, minut de minut, între tine și propria voință, faptul că ai un ecran în față, că pantofii de alergat ating o bandă mai dură sau, dimpotrivă, mai soft ori că poți schimba viteza printr-un singur buton sau prin trei proceduri diferite devin elemente fundamentale care să-ți ușureze travaliul. De aici apar, inevitabil, și afinitățile pe care pasionații de fitness ajung să le aibă față de anumite aparate sau branduri.

La auzul unui nume care pentru restul lumii ar putea să nu aibă nicio semnificație, în mintea unui utilizator „veteran“ imaginea se cristalizează instantaneu: „acea bicicletă cu multe programe“, „acea bancă pentru abdomene mai comodă“, „acea bandă care avea internet incorporat“. Poate să nu fie dragoste la prima vedere între un amator de fitness și un anumit echipament, dar după o relație zilnică, întinsă de-a lungul unor luni și ani, ar face bine să fie.

Tocmai de aceea, când am auzit despre inaugurarea Technogym în București, am zâmbit în sinea mea. Două dintre sălile pe care le-am frecventat de-a lungul timpului erau dotate cu echipamente Technogym, doar că până să mă familiarizez cu istoria brandului nu știam în ce cadru select și „profi“ mă plasa statutul meu de utilizator cotidian. Jucătorii F.C Juventus, A.C.Milan, Ajax Amsterdam și Real Madrid se antrenează tot pe Technogym, ca și piloții echipei de Formula 1 Ferrari. Suficient cât să mă urc mai mândră pe bicicleta eliptică și să alerg mai cu spor pe bandă știind că undeva am „colegi de suferință“ mai celebri și mult mai atletici decât mine.

Dispus pe o suprafață de 115 metri pătrați, magazinul din București urmează un concept dezvoltat de celebra companie italiană de arhitectură Studio Sgroi, aceeași care semnează toate showroom-urile Technogym din lume. Dintre toate echipamentele din magazin, mi-au atras atenția mai ales cele create pentru a-i converti la sport și pe cei mai comozi dintre noi, cum ar fi banda de alergat Run Personal, proiectată de arhitectul italian Antonio Citterio.

Este prima bandă de alergat cu conectare la internet printr-o interfață multimedia care permite utilizatorilor să-și citească mailurile, să-și acceseze site-urile preferate sau chiar să urmărească emisiunile TV favorite în timpul antrenamentului zilnic. Pretextul plictiselii antrenamentului sau scuza clasică legată de rutina care se instalează în timp tocmai au ieșit din uz!

La fel de utile pentru cei care invocă lipsa timpului mi s-au părut și echipamentele din gama Spazio Forma și Unica, ale căror dimensiuni reduse permit construirea unei mini-săli de fitness pe o suprafață de câțiva metri pătrați. De altfel, toți cei interesați își pot face o programare individuală la magazin, șapte zile din șapte, pentru a se familiariza ei înșiși cu fiecare echipament în parte.

Lider pe piața de wellness și fitness din întreaga lume, Technogym își exportă echipamentele sportive în peste o sută de țări și echipează peste 65.000 de centre de wellness și 100.000 de locuințe individuale de pe tot Globul. Magazinul din București a fost deschis de către Global Eye Investments, grup condus de Sony Mordechai, omul de afaceri care a adus și Burberry în România, dar care mai distribuie și alte produse tangente sportului: dispozitivele de monitorizare a ritmului cardiac de la Polar, suplimentele nutritive Power Bar și echipamentul sportiv de la Reebok.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii