Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Bunuri de consum |
|

RTC mizează pe protocol şi curăţenie

caiete.jpg
RTC Proffice Experience a anunţat rezultatele financiare pentru primele nouă luni, iar cifrele confirmă tendiţa pe care a anticipat-o compania. 

RTC Proffice Experience a anunțat o creștere a cifrei de afaceri cu 5 procente în primele 9 luni ale anului în curs, față de aceeași perioadă a lui 2012. Hârtia de copiator a scăzut cu 11% față de perioada similară a anului trecut, dar volumul de afaceri al companiei a crescut datorită produselor de protocol și curățenie, categorii cu cea mai mare dinamică în portofoliul companiei.

RTC Proffice Experience a înregistrat creșteri ale volumelor pe două categorii de produse vedetă: articolele de protocol și curățenie. Compania colaborează cu depozite sau hale de producție, cărora le oferă detergenți industriali și alte soluții de curățare cu o concentrație foarte mare. Produsele de curăţenie au înregistrat deja anul acesta o creştere de vânzări de 25% comparativ cu anul trecut. Gabriel Mureşanu, CEO RTC, se aşteaptă ca tendinţa actuală să se menţină și în viitor.

Şi produsele de protocol (apă îmbuteliată, răcoritoare, cafea etc) au înregistrat o creştere de 30% în primele 9 luni ale anului, comparativ cu perioada similară a lui 2012. Diversificarea categoriei de produse pentru protocol s-a realizat prin dublarea gamei, cele mai importante îmbunătățiri fiind înregistrate la nivelul categoriei de soft drinks, care asigură succesul vânzărilor pe perioada verii, precum și la nivelul categoriei de hot drinks (cafea, ceai).

CEO-ul companiei furnizor de soluţii pentru birouri estimează un potențial de piață de 20 de miloane de euro anual pentru cele două categorii de produse. „La această cifră evaluăm că se ridică valoarea consumului companiilor din România, indiferent că acum aleg să cumpere de la marile magazine, de la distribuitori de office suply sau de la firme specializate”, susţine Mureşanu. Pentru 2014, RTC vizează o cotă de 15% din această valoare.

RTC şi-a extins gama de consumabile office, de la papetărie, la produse ce pot acoperi toate activităţile de suport ale unei activităţi de tip office: curăţenia birourilor (produse şi echipamente de curăţenie şi igienă), confortul angajaţilor şi protocol (cafea, apă, sucuri, electrocasnice de birou),  protecţia muncii (echipamente de protecţia muncii), articole promoţionale. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii