Cautare




, Staff

Tech |
|

RTB House: 85 de miliarde dolari vor fi cheltuiți în 2019 în publicitatea programatică

Potrivit celor mai recente predicții făcute de analiștii de la Statista, în 2019 circa 85 de miliarde de dolari vor fi cheltuiți în publicitatea programatică la nivel global.  
038 MP RTB House

 

Un alt studiu, realizat de eMarketer, pentru piața americană, estimează că în 2020 peste 86% din totalul reclamelor online vor fi cumpărate prin intermediul canalelor automatizate.

În urmă cu 30 de ani apărea pe internet primul banner publicitar interactiv. În toți acești ani, industria digitală și cea de marketing au evoluat, dar bannerele publicitare sunt în continuare cel mai utilizat canal de promovare. Publicitatea programatică (programamtic advertising), în special prin campaniile de retargetare, reprezintă o modalitate eficientă de cumpărare automată de spațiu publicitar prin personalizarea reclamelor în funcție de obiceiurile consumatorilor.

„Potențialul maxim de retargetare este disponibil pentru o foarte mică fracțiune de timp. În acest interval foarte scurt, sunt foarte multe analize de făcut și decizii de luat: cum ar fi analiza istoricului de navigare în site pentru fiecare utilizator în parte, evaluarea potențialului de cumpărare, calculul prețului pentru spațiul de reclamă, alegerea celui mai potrivit format de banner și selectarea ofertelor relevante pentru utilizator care vor fi livrate în banner. Toate sunt decizii extrem de importante, iar timpul este el însuși un element extrem de important în toată această ecuație.

Cu toate acestea, Real Time Bidding (RTB) nu este doar o tehnologie care poate fi folosită în campaniile de retargetare, ci și pentru achiziția și vânzarea de reclame online în timp real. Procesul este bazat pe licitație, iar cei care cumpără spațiu publicitar trebuie să «decidă» cât de mult vor să plătească pentru o anumită afișare. Procesele de licitație și achiziție sunt complet automate. Toate acestea să întâmplă în doar 100 de milisecunde – adică timpul în care o pagină web este încărcată de utilizator. Când ai atât de puțin timp la dispoziție, este crucial să dispui de tehnologii inovatoare”, subliniază Cătălin Emilian Country Manager RTB House România și Bulgaria.

Din datele analizate de RTB House se remarcă o creștere cu 50% a eficacității campaniilor după implementarea algoritmilor deep-learning.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii