Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering automotive and transportation, as well as other industries. Have any news tip? Drop me an email at iulian.luca@forbes.ro

Media şi entertainment |
|

Roxana Crahmaliuc (Decathlon): „În această perioadă rolul omului de marketing este să fie extrem de atent la nevoile clientului”

În perioada pandemiei, zona de digital marketing a fost supusă la provocări și schimbări importante, accelerând toate proiectele de digitalizare și în același timp punând în evidență rolul de digital marketer.
Roxana Crahmaliuc_

Principalele modificări în strategia de marketing a Decathlon, odată cu declanșarea pandemiei, au constat în categoriile de produse promovate, spune Roxana Crahmaliuc, Digital Marketing Director la Decathlon, în prim plan intrând produse pentru activități sportive care puteau fi întreprinse de acasă.

„Strategia de marketing și comunicare a Decathlon era orientată încă dinainte către digital marketing. Prin urmare nu au apărut schimbări majore în timpul pandemiei, dar am acordat o atenție mai mare marketing-ului afiliat. O altă modificare a fost reprezentată de produsele și categoriile aflate în prim plan.

La începutul pandemiei ne-am reorientat rapid către promovarea activităților sportive care puteau fi făcute acasă, precum fitness, yoga, body building, tenis de masă, pentru că nu mai puteam promova activități în aer liber.”

Social media reprezintă un important canal de promovare, atât pe partea organică prin conturile companiei, dar și pe partea payed, pentru că fără reclame nu ai vizibilitate, a punctat Roxana Crahmaliuc. Cea mai importantă modificare din partea publicului în pandemie a fost reprezentată de migrarea către cumpărăturilor online, dar și un interes mai mare pentru sport.

„Trebuie să fim prezenți acolo unde este publicul nostru și atunci comunicăm în digital pentru că acolo este audiența noastră. Decathlon a susținut mișcarea în pandemie prin ședințele sportive ținute de antrenori în cadrul programului de live sessions, care este și acum activ.”

Un brand, pentru a avea succes în perioade dificile, trebuie să aibă o strategie omnichannel, spune Roxana Crahmaliuc, care adaugă că un client trebuie să aibă aceeași experiență și avantaje în orice situație.

„Clientul trebuie să aibă aceeași experiență și aceleași avantaje, fie că face o vizită în magazinul fizic, fie că intră pe site. Apoi aș menționa autenticitatea brandului. În cazul Decathlon, acest lucru se traduce prin poveștile identității noastre pe care vrem să le împărtășim cu utilizatorii.”

În ceea ce privește menirea omului de marketing în această perioadă tulbure, acesta trebuie să fie atent la nevoile clientului și să aibă o comunicare cât mai personalizată, mai spune Roxana Crahmaliuc.

„În această perioadă, mai mult decât oricând, rolul omului de marketing este să fie extrem de atent la nevoile clientului. Trebuie să reacționeze rapid, să-și adapteze strategia și cred că este esențial să aibă o comunicare cât mai targetată și mai personalizată. (…) În social media totul se întâmplă foarte rapid și există avantajul că ești mult mai aproape și poți avea o relație mult mai personalizată cu clienții, dar trebuie să reacționezi rapid. Noi ținem cont foarte mult de mesajele pe care le primim, atât în social media, cât și în review-uri pe site.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii