Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Romtelecom își promovează platforma de distribuție pe internet Dolcetv.ro

dolce_tv.jpg
Romtelecom a făcut pe 29 mai un anunț de marketing prin care promovează introducerea pe Dolcetv.ro a 14 noi televiziuni de documentare, de filme, știri și de desene animate, disponibile și pe aplicația Dolce Mobile TV, informează Media Expres.

Cele 14 noi televiziuni sunt: BBC Knowledge, Discovery, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, ID Discovery Investigations, Shorts TV, TCM, Comedy Central, Cartoon Network, Boomerang, BBC World News, CNN și TLC.

Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie și Comercial Rezidențial din cadrul  Romtelecom, a explicat cu acest prilej că o parte dintre televiziuni au fost introduse în prima parte a acestui an în grila de conținut liniar a companiei și acum au fost adăugate în dolcetv.ro pentru a dezvolta conceptul „TV everywhere”.

În grila Dolce TV se regăsesc la acest moment 40 de televiziuni care pot fi urmărite live, înregistrări ale unor emisiuni de știri și sportive, dar și peste 50 de noi de scurt-metraje, al căror număr va ajunge la peste 60 în iunie, inclusiv documentarul difuzat în exclusivitate „Away to Norway”.

De asemenea, în iunie vor fi adaugate în filmoteca dolcetv.ro și aproximativ 20 de filme premiate cu Oscar sau înscrise în această cursă.

Lansat în 2011, www.dolcetv.ro a fost primul și cel mai dinamic portal video integrat online din România care aduce pe aceeași platformă, filme, emisiuni TV live sau înregistrate de toate genurile, dar și conținut video sportiv.

Platforma pe internet este accesibilă doar clienților Romtelecom și NextGen, iar clienților COSMOTE Romînia – prin intermediul aplicației Dolce Mobile TV.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii