Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Romtelecom aduce în premieră în România televiziunea ID Xtra

Romtelecom a anunțat lansarea în premieră pe piața din România a noii televiziuni ID Xtra ce face parte din portofoliul Discovery Channel, disponibilă pentru toți abonații indiferent de abonament, informează Media Expres.
Victoria Davies

ID Xtra a fost promovat recent în Europa și fiind o televiziune adresată în principal publicului feminin, cu un conţinut bazat pe mister şi suspans și care include emisiunea „Tabloid” a lui Jerry Springer.

Romtelecom a precizat că devine astfel singura rețea din România care distribuie toate televiziunile Discovery (Discovery Channel, Animal Planet, TLC, Discovery Science, Discovery World, Investigation Discovery și IDXtra).

Grila de programe a Romtelecom mai include conținut exclusiv pentru pasionații de sport, prin Dolce Sport care programează NBA, Formula 1, World Rally Cup, Bundesliga, WTA, ATP 500 series etc. În funcție de abonament clienții au la dispoziție și o suită de până la 20 televiziuni HD: generaliste – TVR HD, ProTV HD, muzică – iConcerts HD, Mooz Hits HD, UTV HD, filme – AXN HD, Sundance HD, Shorts HD, Filmbox HD şi documentare – Viasat HD, History HD sau de sport – Sport.ro HD, Dolcesport HD, Eurosport HD și Eurosport 2 HD.

„Discovery este un brand recunoscut la nivel internațional, prin urmare ne bucură că suntem singurul operator care poate oferi clienților săi avantajul de a deține toate televiziunile din oferta sa. Supercompetițiile disponibile în exclusivitate la Dolce Sport, dar și celelalte televiziuni din grilă, fac din oferta Romtelecom una într-adevăr pentru toate gusturile”, a declarat Mathias Hanel, Director Executiv Comercial – Segment Rezidenţial, Romtelecom și Cosmote România.

Victoria Davies (foto), Acting Country Manager SEE, Discovery Networks CEEMEA, a declarat: „Suntem încântaţi să anunţăm astăzi, în parteneriat cu Romtelecom, lansarea ID Xtra, o nouă televiziune adresată publicului feminin din România, care furnizează conţinut unic din zona de mister şi suspans, consolidând în acelaşi timp portofoliul nostru şi transformându-l astfel într-una din cele mai bune oferte de Pay-TV la momentul actual. Având în vedere specificul şi unicitatea conţinutului, suntem încrezători ca ID Xtra va fi foarte bine primit de către telespectatorii din România”.

La finalul primului trimestru din 2014, Romtelecom avea peste 4,84 milioane de abonamente în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi voce, precum şi soluţii complexe de business ICT.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii