Evoluția companiei într-un cuvânt
Progres. Rezultatele extraordinare, pe care Herbalife Nutrition le-a înregistrat anul acesta la nivel global, s-au reflectat și la nivel local. Dacă în primele două trimestre al anului, vânzările nete de 2,6 miliarde de dolari la nivel global au înregistrat o creștere de 8% în comparație cu aceeași perioadă a anului anterior, în trimestrul al treilea, vânzările nete raportate au fost de 1,5 miliarde de dolari, cu 22% mai mult față de trimestrul trei 2019. Acest lucru reprezintă cel mai mare rezultat trimestrial în istoria companiei.
În acest an, aflat sub semnul pandemiei, echipa companiei formată din medici, oameni de știință, nutriționiști și profesioniști în fitness a lucrat intens pentru a le oferi membrilor independenți Herbalife Nutrition și angajaților noștri sfaturi și informații utile, pentru a păstra un stil de viață sănătos și activ mai ales în aceste timpuri. Membrii noștri au promovat și promovează în continuare importanța unei bune nutriții și a mișcării, adaptându-se contextului actual. Toți am descoperit metode noi de lucru, care au transformat întâlnirile față în față în conferințe online, prin utilizarea platformelor existente și care le-au permis membrilor noștri independenți să păstreze legătura cu echipele și cu clienții lor și să își continue activitatea în mediul online, oferind zilnic informații utile.
Cele mai importante lecții
Din ce în ce mai mulți oameni au devenit mai conștienți de importanța unei nutriții corecte și a mișcării fizice pentru a-și păstra sănătatea. Trebuie să ai mai întâi grijă de tine pentru a putea avea apoi grijă și de ceilalți. Astfel, românii au înțeles cât de important este să ai un stil de viață sănătos, iar membrii noștri independenți au reușit să furnizeze către mai mulți oameni informațiile necesare despre o nutriție de calitate.
Membrii noștri au demonstrat că au spirit antreprenorial și sunt inovatori, găsind noi modalități prin care să își deservească clienții cu ajutorul tehnologiei. Anul acesta a scos în evidență și mai mult importanța sustenabilității. De exemplu, în efortul nostru de a deveni o companie și mai sustenabilă, la finalul anului 2019, am eliminat pungile din plastic trecând la pungi din hârtie 100% reciclabilă. Astfel, 4.7 milioane de pungi de plastic au dispărut. Astăzi, mai mult ca oricând, trebuie să fii o sursă de inspirație și un model pentru membrii echipei tale și să oferi sprijin, inclusiv comunității în care îți desfășori activitatea. Puterea exemplului, valorile, pasiunea și informația și-au spus cuvântul și prin intermediul acestora am reușit să ne adaptăm și să ne dezvoltam business-ul în acest an.
Prestația autorităților
Pandemia COVID-19 a generat nesiguranță și îngrijorări în întreaga lume. Este o situație fără precedent și înțelegem că sunt momente cu multe provocări pentru toți. Prioritatea noastră numărul 1 ca și companie o reprezintă siguranța angajaților și membrilor noștri și am urmărit îndeaproape toate informațiile date de instituțiile oficiale la nivel global, dar mai ales local, pentru a ne asigura că respectăm pe deplin aceste reglementări.
Strategia de business pentru 2021
Vom pune în continuare accentul pe sprijinirea membrilor prin îmbunătățirea mijloacelor de lucru care să îi ajute să își desfășoare activitatea, iar tehnologia va fi o parte importantă a viitorului tuturor. Membrii Independenți Herbalife Nutrition sunt cei care face diferența în acest business, prin abordarea și îndrumarea personală a clienților, crearea de programe personalizate de nutriție și fitness, iar lista poate continua. Un al doilea punct al strategiei noastre este dezvoltarea de produse inovatoare, care să răspundă noilor cerințe ale consumatorilor și accesarea unor noi categorii de consum. Cel de-al treilea punct al strategiei implică partea de sustenabilitate, o călătorie pentru compania noastră prin care dorim să aducem schimbări pozitive pentru mediul înconjurător.
Provocări în 2021
Cred că cea mai mare provocare la nivel mondial rămâne și în 2021 sau cel puțin în prima jumătate a anului viitor, adaptarea la noua realitate ca urmare a pandemiei provocate de virusul SARS-CoV-2. Din punct de vedere economic, ne dorim și sperăm la o revenire a economiei românești. În general, oamenii vor gândi foarte diferit despre modul în care vor să lucreze și despre locul lor în comunitățile lor.