Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Românii sunt mari consumatori de filme de aventuri și acțiune

Filmele de aventuri și acțiune sunt preferate de un sfert dintre români. Pe locul secund se plasează comediile, cu o cotă de favorabilitate de 20%, relevă „Barometrul de Consum Cultural”, dat publicității de Institutul Naţional pentru Cercetare şi Formare Culturală (INCFC).
filme

Genurile de filme preferate de români sunt: aventuri/acțiune (25%), comediile (20%), filmele romantice (12%), dramele (7%) și filmele de suspans (7%). Nu întâmplător, marile noastre televiziuni (Pro TV și Antena 1) aveau obiceiul să plaseze în prime time filme de acțiune (de mâna a doua și a treia), asta până când au mers pe variantele reality-show-urilor. Românii vor acțiune în filme! Conform aceluiași studiu, 4% dintre respondenți preferă filmele indiene.

Genurile muzicale preferate de respondenți sunt: muzica populară – folclor tradițional (23%), muzică ușoară românească (20%), muzică ușoară străină (9%), Etno (9%), manele (7%), pop străină (4%), simfonică (4%) și religioasă, inclusiv cea din biserică (4%).

Circa 70% dintre români nu merg la teatru, 74% nu se duc la cinematografe și 65% nu au vizitat un muzeu. Procentul celor nu au mers niciodată la operă/operetă este de 87%.

Aproximativ 36% dintre români se duc „mai rar” la biserică, iar 32% merg de câteva ori pe lună.

La cumpărături la hipermarket se duc de câteva ori pe lună circa 31% dintre cei interveviați. Competițiile sportive sunt sărace în spectatori: 71% au declarat că nu au urmărit niciodată o competiție sportivă.

Sistemul de valori ale românilor are următoarea configurație în funcție de nivelul „foarte important”:

Familia – 90,8%;

Banii – 62,1%;

Munca – 61,7%;

Școala și educația – 54,7%;

Religia și credința – 51,1%;

Timpul liber și relaxarea – 38,4%;

Prietenii – 30,4%;

Cultura – 30,2%;

Politica – 9,7%;

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii