Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Românii ocolesc reclamele la televizor

80% dintre telespectatori evită pauzele publicitarer, potrivit unui studiu realizat de compania iSense Solutions.
publicitate_tv.jpg

Studiul, realizat online pe un eșantion de 500 de persoane cu vârsta între 18 – 65 de ani, din mediul urban, arată că principalul motiv pentru care românii nu sunt interesați de reclamele de la televizor, potrivit studiului, este faptul că le consideră plictisitoare și repetitive. De asemenea, 2 din 10 români au instalate programe Ad Block pentru publicitatea online.

„Datele noastre confirmă că brandurilor le este din ce în ce mai dificil să ajungă la un consumator care nu mai are răbdare, care este multiscreen și multitasking și care nu mai este dispus să-și piardă timpul sau să accepte mesaje cu care nu rezonează. Acest trend va reconfigura industria de marketing și publicitate, întrucât brandurile vor fi nevoite să se concentreze pe conținut relevant, adaptat nevoilor și așteptărilor publicului pe care îl targetează”, a declarat Traian Năstase, managing partner iSense Solutions.

VEZI CÂT DE BĂTRÂNI SUNT TELESPECTATORII TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI

În timpul pauzei publicitare, 5 din 10 români mânăncă sau fumează. De asemenea, consumatorii sunt multiscreen în timpul reclamelor de la televizor, 60% utilizând în mod obișnuit smartphone-ul și 56% laptopul sau PC-ul. Sunt preferate activitățile de relaxare, aceștia accesând social media (66% de pe smartphone și 70% de pe laptop sau PC) sau se joacă diverse jocuri (46% pe smartphone, 47% pe laptop sau PC)

De asemenea, 7 din 10 consumatori vorbesc cu alte persoane, pe parcursul reclamelor TV, iar principalele canale digitale prin care ei comunică sunt e-mail-ul (64% utilizat de pe smartphone, iar 76% de pe laptop sau PC) și messenger-ul (49% pe smartphone și 49% pe laptop sau PC), în timp ce 69% dintre aceștia vorbesc la telefon și 50% trimit SMS-uri.

Totodată, potrivit studiului, în timpul pauzei publicitare de la televizor, consumatorii caută informații diverse pe smartphone (65%) sau pe laptop/PC (72%). Cele mai căutate informații online sunt cele referitoare la vreme (46%), reduceri sau promoții (36%), sănătate și medicină (34%), sport (29%), bancuri sau horoscop (27%), călătorii și vacanțe (25%).

Rezultatele au un grad de eroare de +/- 4,3%, la un nivel de încredere de 95%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii