Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Românii nu se dezlipesc de televizior nici de sărbători

shutterstock_129961667.jpg
Pe 1 Mai a.c., 14.787.000 de români au urmărit cel puțin un program de televiziune. În prima zi a Paștelui Ortodox, 14.141.000 de românii „au aruncat o privire” pe micile ecran, potrivit sondajelor de audiență. Cifrele sunt mai mari față de cele înregistrate anul trecut. 

 

Deși televiziunile noastre s-au întrecut să relateze cum se distrează românii de 1 Mai, la grătare, la mare sau la iarbă verde, cea mai mare distracție a fost tot televizorul. Pentru că este cea mai ieftină distracție!

Aproape 8.161.000 de orășeni s-au uitat cel puțin un minut la televizor în ziua de „odihnă a celor ce muncesc”. (Acest indicator de audiență se numește reach și reprezintă numărul de persoane distincte care au urmărit un program TV cel puțin un minut.) Reach-ul de 1 Mai anul acesta a fost mai mare decât cel de anul trecut: 7.915.000.

De Paște, 7.915.000 de orășeni au urmărit un program TV. Numărul este mai mare cu 605.000 față de cel înregistrat pe 15 aprilie 2012, când s-a sărbătorit Paștele Ortodox (7.310.000).

Se poate spune că televiziorul e frate cu românul!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii