Petre Barbu, Contributor
Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.
Media şi entertainment |
|
Românii nu se dezlipesc de televizior nici de sărbători

Deși televiziunile noastre s-au întrecut să relateze cum se distrează românii de 1 Mai, la grătare, la mare sau la iarbă verde, cea mai mare distracție a fost tot televizorul. Pentru că este cea mai ieftină distracție!
Aproape 8.161.000 de orășeni s-au uitat cel puțin un minut la televizor în ziua de „odihnă a celor ce muncesc”. (Acest indicator de audiență se numește reach și reprezintă numărul de persoane distincte care au urmărit un program TV cel puțin un minut.) Reach-ul de 1 Mai anul acesta a fost mai mare decât cel de anul trecut: 7.915.000.
De Paște, 7.915.000 de orășeni au urmărit un program TV. Numărul este mai mare cu 605.000 față de cel înregistrat pe 15 aprilie 2012, când s-a sărbătorit Paștele Ortodox (7.310.000).
Se poate spune că televiziorul e frate cu românul!
Mai multe articole Forbes
Comentarii
Nu există comentarii