Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Românii mănâncă știrile pe pâine: „Telejurnal” – TVR1, ora 20

mihai_constantin.jpg
Programul informativ „Telejurnal” – ora 20 de la TVR1 a avut o audiență medie de 535.000 de telespectatori pe minut (2,8% rating național), în intervalul 1 ianuarie – 19 mai 2013. Este al treilea program ca audiență națională, după „Știrile Pro TV” și „Observator”. Are cel mai în vârstă public dintre toate emisiunile de știri.

Circa 15.610.000 de telespectatori unici au urmărit cel puțin un minut din „Telejurnalul” de la ora 20, în perioada amintită. Indicatorul Reach, care arată numărul de indivizi distincți ce au vizionat cel puțin un minut acest program, este apropiat de cel al „Observatorului” de la Antena 1 (15.948.000).

Din totalul telespectatorilor, 57,1% au vârste de peste 55 de ani. Aproximativ 37% au trecut pragul de 65 de ani. Este programul informativ cu publicul cel mai bătrân.

Publicul matur (35 – 44 de ani) este în proporție de 10,7%, iar cel cu vârste între 25 și 34 de ani deține o cotă de 7,5%. Tinerii între 18 și 24 de ani sunt în proporție de 4,8%.

„Telejurnalul” se poate consola cu faptul că cifra procentuală a telespectatorilor săi cu studii superioare (16%) este un pic mai mare decât la „Știrile Pro TV”(15%) și „Observator” (14,3%). Românii cu studii medii au o cotă de vizionare de 42,8% la „Telejurnal”.

Ponderea femeilor a fost de 52,7% în perioada monitorizată (1 ianuarie – 19 mai a.c.), iar cea a bărbaților de 47,3%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii