Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Românii mănâncă știrile pe pâine: „Știrile serii” – ora 20, România TV

laura_chiriac.jpg
Principalul program de știri și dezbateri de la România TV, „Știrile serii de la 20”, a avut o audiență medie de 218.000 de telespectatori pe minut (1,1% rating național), în perioada 1 ianuarie – 19 mai 2013. Aproape 65,5% dintre telespectatori au vârste de peste 55 de ani.

Emisiunea prezentată de Laura Chiriac la România TV a înregistrat o audiență mai mare decât „Știrile B1 TV” (orele 20) și „Ora de știri” (TVR2), în perioada amintită. Dar are un Reach mai mic decât acestea: 9.302.000 de persoane. (Indicatorul de audiență Reach arată numărul de telespectatori unici care au urmărit cel puțin un minut din acest program.)

Este al doilea program informativ al serii (după „Realitatea de la 18:00”) în care ponderea bărbaților este mai mare decât a femeilor: 53,6%, respectiv 46,4%.

Cea mai mare grupă de telespectatori este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani: 34,4%. Al doilea „nucleu” ca mărime aparține telespectatorilor cu vârste între 55 și 64 de ani: 31,1%. Românii cu vârste între 45 și 54 de ani au o cotă de 14,2% (mai mare decât la programele concurente de la B1 TV și Realitatea TV).

Grupa 35 – 44 de ani are o cotă de 9% (mai mică decât la B1 TV și Realitatea TV). Telespectatorii cu studii superioare au fost în proporție de 26,7% (cea mai mică dintre toate canalele de știri). Cei cu studii medii au avut o reprezentare de 43% (cea mai mare dintre programele concurente de la televiziunile de știri).

Audiența medie de 218.000 de telespectatori pe minut plasează „Știrile serii de la 20” pe locul 6 în topul întocmit de „Forbes România” pentru principalele emisiuni informative din prime time.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii