Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Românii mănâncă știrile pe pâine: „Știrile Pro TV” – ora 19

Andreea-Esca4.jpg
„Știrile Pro TV” – ora 19 a fost programul de știri cu cea mai mare audiență de pe piața TV, în perioada 1 ianuarie – 19 mai 2013, cu o medie de 2.239.000 de telespectatori pe minut (11,8% rating național). Aproape 20% dintre telespectatorii acestui program au fost persoane cu vârste între 35 și 44 de ani. Este cea mai mare grupă de vârstă a acestei emisiuni.

De la începutul anului, 17.715.000 de români au urmărit cel puțin un minut „Știrile Pro TV” – ora 19. Cifra reprezintă indicatorul de audiență Reach și arată numărul de persoane distincte care au vizionat un program TV cel puțin un minut, într-un interval de timp.

Atât Rating-ul cât și Reach-ul acestei emisiuni sunt cele mai mari de pe piața programelor de știri.

„Știrile Pro TV” – ora 19 au un public echilibrat pe grupele de vârstă. Astfel, cei mai mulți telespectatori se regăsesc în grupa de vârstă 35 – 44 de ani: 20%. Ponderi importante sunt deținute de grupele 25 – 34 ani și 45 – 54 de ani: 14,7% (cea mai mare din oferta știrilor), respectiv 14,8%.

Românii cu vârste de peste 65 de ani sunt în proporție de 16,9%, iar cei între 55 și 64 de ani dețin o cotă de 15,6%.

Femeile au fost mai numeroase decât bărbații în fața micilor ecrane la „Știrile Pro TV” – ora 19: 52,1%. Circa 48,4% dintre telespectatorii „Știrilor” la nivel național au studii medii, iar 15% au studii superioare.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii