Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Românii mănâncă știrile pe pâine: „Știrile B1” – ora 20, B1 TV

stirile_b1.png
Aproape 43% dintre românii care au urmărit programului „Știrile B1” de la orele 20:00, în perioada 1 ianuarie – 19 mai 2013, au vârste de peste 65 de ani. Cei cu vârste între 55 și 64 de ani sunt în proporție de 22,2%. „Știrile B1” se numără printre emisiunile de profil cu o cotă ridicată în rândul telespectatorilor cu studii superioare (30,7% - național).

„Știrile B1” – orele 20:00 au avut o audiență medie de 154.000 de telespectatori pe minut (0,8% rating național), în perioada amintită, sub audiența programul direct concurent de la România TV (218.000), dar peste „Ora de știri” de la TVR2 – ora 22:00 (138.000).

Indicatorul de audiență care arată numărul de telespectatori unici care au urmărit un program cel puțin un minut (Reach) a fost, în cazul „Știrile B1”, de 13.309.000 la nivel național. Cifra este superioară celor de la programele concurente amintite mai sus. De altfel, conform ierahiei stabilite în funcție de Reach, „Știrile B1” – orele 20 ocupă locul cinci la nivel național, după „Știrile Pro TV”, „Observator”, „Telejurnal” și „Focus 18”.

Dar problema acestui program de știri, din perspectiva clienților publicitari, este publicul cu vârste ridicate. Aproape 65% sunt persoane cu vârste de peste 55 de ani, la nivel național.

Grupa de vârstă 45 – 54 de ani este prezentă în proporție de 11,8%, iar cea de 35 – 44 de ani are o cotă de 10,7%.

Cel mai numeros public al programului este reprezentat de peersoanele cu studii medii: 40,4%. Femeile au fost mai prezente decât bărbații la principalul program informativ al serii de la B1 TV: 53,2%, respectiv 46,8%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii