Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Românii mănâncă știrile pe pâine: „Realitatea de la 18:00” – Realitatea TV

realitatea_tv_logo_gigantic_97572800.jpg
În intervalul orar numit „access prime time”, programul de știri „Realitatea de la 18:00” este urmărit în proporție de 60,5% de persoane cu vârste de peste 65 de ani. Audiența emisiunii a fost de 132.000 de persoane pe minut la nivel național (0,7% rating), în perioada 1 ianuarie – 19 mai 2013.

„Realitatea de la 18:00” a fost urmărită cel puțin un minut de 9.160.000 de persoane distincte, în perioada amintită. Are un Reach mult mai mic decât programul direct concurent, „Focus 18” – Prima TV (16.083.000 persoane).

Este un program cu un public foarte bătrân: 60,5% sunt persoane trecute de 65 de ani. Al doilea segment ca mărime este format din telespectatori cu vârste între 45 și 54 de ani: 13,7%. Grupa de vârstă 35 – 44 de ani are o pondere de 10,9% la nivel urban.

Dar publicul „Realității de la 18:00” este educat: 37,2% sunt persoane cu studii superioare. Este cea mai mare cifră procentuală dintre toate programele de știri. Studiile medii și primare sunt prezente în proporție echilibrată: 26%, respectiv 26,7%. Se constată că este singurul program de pe piață în care publicul cu „diplomă universitară” este mai numeros decât cel doar cu „bacalaureat” sau cu „opt clase”.

De asemenea, „Realitatea de la 18:00” mai deține un record: 59,8% dintre telespectatori sunt bărbați. Aici se află cea mai mare „comunitate masculină” (dacă se poate spune așa!), exprimată ca cifră procentuală, al unui program de știri.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii