Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Românii mănâncă știrile pe pâine: „Ora de știri” – TVR2

echipa-ora-de-stiri_69286300.jpg
Aproape 12,7 milioane de persoane distincte au urmărit cel puțin un minut din programul informativ „Ora de știri” de la TVR2, în perioada 1 ianuarie – 19 mai 2013. Acest indicator de audiență (Reach) este mai mare decât la „Știrile serii” (România TV), „Realitatea de la 18” (Realitatea TV) și „100 de minute” (Antena 3).

Deși a avut un Reach care a depășit 12 milioane de telespectatori unici la nivel național, audiența medie a programului „Ora de știri” (TVR2) a fost de 138.000 de persoane pe minut (0,7% rating). Acest lucru arată că emisiunea are notorietate, că mulți au trecut cu telecomanda pe acest program, dar nu au stat prea mult timp. Un consum de genul „ia să vedem, ce mai spune «Ora de știri»?”

„Ora de știri” mai are de luptat și cu o concurență foarte puternică, majoritatea talk-show-urilor de pe televiziunile de știri sunt în plină desfășurare. Iar tentația de a urmări „scandalurile” de la „vecinii” programului „Ora de știri” este foarte mare!   

Cu acest rating, emisiunea de pe TVR2 se află peste „Realitatea de la 18:00”. Un sfert dintre telespectatorii acestui program sunt persoane de peste 65 de ani. De asemenea, 22,2% sunt persoane cu vârste între 55 și 64 de ani.

„Ora de știri” are un segment important de public matur: 17,1%. Ponderea telespectatorilor cu vârste între 25 și 34 de ani este de 10,1%.

Cota persoanelor cu studii înalte este de 18,6%, în timp ce cota celor cu studii primare este de 26,5%. Studiile medii sunt în proporție de 48%.

Femeile au fost mai numeroase decât bărbații: 53,9%, respectiv 46,1%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii