Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Românii mănâncă știrile pe pâine: „100 de minute” – Antena 3

100-de-minute_large.jpg
Emisiunea „100 de minute”, difuzată de luni până vineri (orele 17:00 – 18:45) și concepută ca un magazin de știri și dezbateri ale temelor importante ale zilei, a înregistrat o audiență medie de 271.000 de telespectatori pe minut (1,4% rating național), în perioada 1 ianuarie – 19 mai a.c.

Aproximativ 9,51 milioane de telespectatori unici au văzut cel puțin un minut din acest program, la nivel național, în perioada amintită. Reach-ul obținut de „100 de minute” este mai mic decât al programelor „Știrile B1 TV” (orele 20) și „Ora de știri” (TVR 2), deși aceasta are o audiență mai mare.

Profilul telespectatorilor „100 de minute” arată că emisiunea pare să fie „concepută” pentru persoanele cu vârste foarte înaintate. Aproape 44,6% sunt telespectatori cu vârste de 65 de ani. De altfel, 70% din totalul audienței este format din persoane cu vârste de peste 55 de ani.

Aproape 14% sunt români cu vârste între 45 și 54 de ani și 6,3%, între 35 și 44 de ani. Doar 4,8% au vârste între 25 și 34 de ani și 2% sunt tineri (18 – 24 de ani).

Configurația telespectatorilor în funcție de studii este următoarea: studii superioare – 33,6%, studii medii – 38,6%, studii primare – 20,9%.

Programul a fost urmărit de mai mulți bărbați decât femeie: 49,6%, respectiv 50,4%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii