Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Românii folosesc internetul mobil pentru navigare și rețele de socializare

Internetul mobil este utilizat în principal pentru navigare, reţele de socializare şi e-mail, însă şi pentru comunicarea vocală sau mesagerie instant, potrivit unui studiu realizat pentru ANCOM de International Consulting Expertise, în colaborare cu CCSAS, informează Media Expres.
Internet-Marketing-Article1.jpg

În cazul serviciilor de internet mobil, românii plătesc, în medie, 58 de lei pentru un serviciu achiziționat în mod individual, în timp ce, pentru un pachet de servicii cu internet mobil plătesc 109 lei.

Cei mai mulți utilizatori plătesc între 23 și 45 de lei pentru un serviciu individual, iar pentru un pachet de servicii, peste 90 de lei.

Un procent de 78% dintre utilizatori îl folosesc zilnic sau aproape zilnic, iar alţi 15% îl folosesc de 2-3 ori pe săptămână. Circa 76% dintre utilizatorii de internet mobil au în gospodărie şi internet fix, conexiunea mobilă fiind utilizată, de regulă, atunci când nu funcţionează cea fixă.

PESTE JUMĂTATE DINTRE GOSPODĂRIILE DIN ROMÂNIA DEȚIN UN LAPTOP

În 36% dintre gospodăriile din România există cel puţin o tabletă, media fiind de 1,1 tablete/gospodărie, iar în 73% dintre gospodării există cel puţin un smartphone (media fiind de 1,5 per gospodărie), în vreme ce 55% deţin laptopuri.

Studiul mai arată că 50% dintre români au acces la internet mobil prin telefon pe baza unui abonament de telefonie ce are inclus și internet, 35% prin telefon pe baza unei cartele preplătite cu o extraopțiune de internet mobil, iar 25% au acces prin intermediul unui stick sau card USB cu abonament.

Cercetarea a fost realizată pe un eșantion de 1.549 persoane fizice din România, care folosesc servicii de acces la internet la puncte mobile, având o eroare maximă de +/-2,5%, la un nivel de probabilitate de 95%.

CITEȘTE: „CINE MARE ARE NEVOIE DE TVR?”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii