Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Sănătate |
|

Românii, codaşi la consumul de lactate

lactate.jpg
Danone România a prezentat un studiu privind obiceiurile alimentare şi sănătatea românilor şi a lansat o campanie educațională.

Campania “1 iaurt pe zi” are ca scop informarea românilor cu privire la importanța iaurtului ca parte a unei alimentații zilnice echilibrate şi se va derula în perioada noiembrie 2013 – decembrie 2014.  Ea va încuraja consumatorii, prin intermediul TV, presă scrisă și online, dar și social media, să facă alegerile cele mai potrivite pentru a-și menține starea de sănătate. Campania mai include cursuri de nutriție pentru tineri și copii.  

Prin această inițiativă, Danone își propune să reamintească importanța unui stil de viață echilibrat și principalele beneficii ale consumului zilnic de iaurt, şi nu neapărat să crească vânzările de iaurt ale brandului, potrivit declaraţiilor lui Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.

Conform unui studiu despre starea de sănătate a românilor realizat de Danone, obezitatea, bolile cardiovasculare și diabetul sunt afecțiunile care trebuie adresate cu maximă prioritate. În acelaşi timp, România este pe ultima poziție la nivel european, din punct de vedere al consumului de iaurt. Conform statisticilor, un român consumă în medie 1 produs lactat proaspăt pe săptămână, față de francezi – 5 produse pe săptămână, bulgari – 3 produse pe săptămână și polonezi – 2 produse pe săptămână.

Datele privind starea de sănătate, corelate cu cel mai scăzut consum de iaurt și lactate proaspete din România, au determinat Danone să lanseze o campanie de informare și educare pe termen lung despre beneficiile pe care le poate aduce consumul zilnic de iaurt.

Campania a fost lansată în cadrul unui eveniment la care au participat Prof.Dr. Nicolae Hâncu, Preşedinte de Onoare al Federaţiei Române de Diabet, Nutriție și Boli Metabolice, şi Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.

Danone România a înregistrat în anul 2012 o cifră de afaceri de 506 milioane RON. Compania are în portofoliu peste 80 de referințe de produs, majoritatea realizate în fabrica din București, cu lapte colectat de la fermierii români.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii