Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Romanian PR Award 2015 și-a stabilit premianții

MSLGROUP The Practice a fost desemnată, pentru a treia oară în cei nouă ani de la înființare, „Agenția de PR a Anului” la cea de-a XIII-a ediție a Romanian PR Award, cea mai importantă competiție de PR din România.
Gala_2015

MSLGROUP The Practice (foto jos) devine, astfel, prima agenție de PR din România, laureată de trei ori cu acest titlu. În cadrul galei Romanian PR Award, agenția a primit 17 premii și distincția „Best Use of PR Measurement & Evaluation”.

Printre premianții Galei, desfășurate la JW Marriott din București s-au numărat:

Comunicatorul Anului” – Constantin Chiriac, directorul Festivalului Internaţional de Teatru de la Sibiu;

PR Professional of the Year” – Crenguţa Roşu, Managing Director, DC Communication;

PR In-house Team of the Year” – echipa de comunicare Samsung Electronics România

PR Innovator of the Year”, premiu acordat de Vodafone România către OMV Petrom şi partenerilor săi – Graffiti şi GMP – pentru proiectul „România Meseriaşă”.

Best Use of PR Measurement & Evaluation” – premiu special acordat de Raiffeisen Bank pentru AdFaber şi MSLGROUP The Practice pentru proiectul „Hour of Code- Give code a chance”.

Juriul a mai acordat 19 premii de aur, 46 de premii de argint şi 15 diplome de excelenţă.

MSLGROUP The Practice

Romanian PR Award este cea mai importantă competiţie naţională de recunoaştere a excelenţei în domeniul Relaţiilor Publice.

Romanian PR Award este susţinut de Vodafone România, partener fondator, de partenerii – Raiffeisen Bank, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, KFC şi Banca Transilvania, de partenerii logistici – TNT, Halewood Wines, 360Revolution, JW Marriott Buxharest Grand Hotel, Lastele.ro, de partenerul Junior – Rogalski Damaschin PR, şi de partenerii media – Hotnews, Forbes, PR Romania, IQADS, Adhugger, CSR Romania, Zelist şi Markmedia.ro.

Foto credit: Ovidiu Tăbăcaru

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii